Monday, December 26, 2011

聖誕節系列之五:聖誕節一家人排排坐食大餐

今年聖誕大餐由李生李太主理,因為99出了埠,家中只有62同叔仔,一般聖誕節夜會約埋姑仔一家(包括姑仔62、99同小姑)、李太父母細佬等,足足有12個大人3個小朋友,李生李太一早盤算要煮多少個菜和份量,這一餐足足準備咗一日一夜。

呢度係大部份食物,影唔到冬菇炆排骨、沙律同甜品。



烘鬆餅(有人晚飯前偷食咗兩個)



肉碎黃芽白




肉碎炒西洋菜




我99嘅傳統:焗蕃薯




焗雞槌(居然係最受歡迎)




西蘭花炒蝦魚蛋




成餐嘅主角:Roasted Beef,焗咗幾個鐘,居然係好軟又好多肉汁










甜品:焗菠蘿批




原來仲有火腿,不過實在係太多餸,最後冇整到,冇影到嘅仲有焗三文魚、雜果沙律、雜菜沙律同湯。老外同中國人飲食習慣不同,姑仔嫁與老外,佢地對medium well嘅焗牛不太喜歡,反而對西洋菜肉碎頗欣賞,最愛焗雞槌同焗菠蘿批。


未焗好嘅三文魚



晚飯後係拆禮物時間,呢一大堆包括俾小朋友及不同嘅大人。




因為99將屋企棵膠聖誕樹放得實在太好啦,我地搵唔到,豬扒妹、哥哥知道唔可以砌聖誕樹非常唔開心,好在姑仔帶咗呢一棵嚟,叫做應下節咁啦。


今晚玩到過咗瞓覺時間,兩個媽咪嘅心肝寶貝玩到顛咗,算啦,一年一次過節,大人小朋友都要輕鬆一下。



3 comments:

  1. 好豐富呀!牛肉好吸引呀^^
    [版主回覆12/28/2011 15:47:22]今次煮得太多菜,但請客驚太少唔夠食,估唔到個焗牛medium well但好鬆化,不過老外唔識欣賞,唯有我地自己食,有排都食唔晒。

    ReplyDelete
  2. 好吸引,好熱鬧呀!請問個烘鬆餅點做?可以做俾小明友帶返學校做Lunch?Thankyou
    [版主回覆05/30/2012 12:59:27]聖誕節同感恩節係美國大節,晚餐會好豐富,就好似中國人冬至同團年一樣。烘鬆餅食譜可以去呢度睇下,唔算難整: - http://blog.yahoo.com/rose-mag/articles/557993/category/%E6%9D%8E%E5%A4%AA%E7%85%AE%E9%A3%AF%E4%BB%94%EF%BC%9A%E9%BA%B5%E5%8C%85

    ReplyDelete
  3. 多謝您的慷慨賜教,您在美國嗎?我在紐西蘭.在這裡是比較偏靜,我家通常只有我和三個小孩,老公每年從香港來回两2 3 次.
    我會試做吓,上星期試過您介紹的猪肉乾,真的易做又好食
    [版主回覆05/31/2012 05:21:03]是的,我在美國西岸,這兒比香港都非常簡單沉悶,平日都是上班下班送返學接放學,周末又一堆家事要忙,你一個湊三個真利害,我湊兩個有老公家人幫手都好吃力。

    ReplyDelete