Friday, December 2, 2011

粟米片雞翼 Baked Chicken Wings with Cornflakes

又係星期二KFC特價日,李生揸車經過問我買唔買,我話喉嚨未好番晒唔食住,而且KFC都唔係咁健康,不如自己整啦,用粟米片可以整出類似嘅,李生唔信,話如果我整佢就第二日帶去做午餐。當晚係11月22日,要整幾十隻燒賣俾囡囡第二日帶去學校嘅Thanksgiving party,去到成11點先可以開爐整呢個雞翼。但我講咗唔想賴帳,唔想李生第二日冇嘢拎去食,於是就做「夜媽媽」半夜焗雞翼啦。



材料:
雞翼    隨意(最好唔好太厚身)
粟米片   適量
蛋     1隻(打勻)
麵粉    適量

醃料:
鹽     半茶匙
胡椒粉   少許
麻油    1湯匙
橄欖油   1湯匙
豉油    半湯匙

調味:
鹽     1茶匙
胡椒粉   少許
麻油    半湯匙
蒜粉    半茶匙

做法:
1)雞翼先以醃料醃一個鐘。



2)粟米片放入密實袋中用刀柄或匙羹壓碎,倒入一個碟或淺碗中。



3)雞蛋略打後加入半茶匙鹽拌勻。
4)麵粉加入餘下調味料拌勻,置於一個碟或淺碗中待用。
5)醃好雞翼先均勻沾上麵粉,拍一拍把多餘粉甩下。



6)放入雞蛋中均勻沾上蛋液。



7)把沾滿蛋液之雞翼放入粟米片中,用手略壓實,甩出多餘麥片。





8)排在一個預先舖上錫紙的烤盤中,以350度先焗10分鐘,反轉邊再焗10分鐘,之後再每邊反轉一次再焗多每邊5分鐘,至雞翼全熟就可以取出。





小貼士:

1)呢個雞翼最好唔好留過夜,因為覆熱粟米片會變硬。
2)雞翼要均勻沾滿粟米片,必須用手壓一壓實再甩出多餘粟米片。
3)粟米片我用最普通果隻原味無糖嘅。
4)因為粟米片用原味無糖,所以調味醃料可以稍為多少少,平衡番粟米片較為淡嘅味道。

1 comment:

  1. 老公好高招呀!! 一句 ~ 你整佢帶, 你就幾夜都開爐~~ 好似好好食喎, 你快d返嚟啦!!
    [版主回覆12/05/2011 16:45:20]係囉,我覺得俾隻佬食住我,我都想快D返香港採你地呀,不過今年又到妹妹報K啦,不過應該冇問題可以入哥哥果間,反而係要講掂李生,D機票好貴呀,成千蚊美金一張。

    ReplyDelete