Friday, December 30, 2011

烘鬆餅Biscuit / Scone

美國呢邊叫烘鬆餅做biscuits,初初嚟到美國去KFC,朋友話要biscuit,我話:吓,去KFC食餅乾?佢就話我知即係喺香港食嘅烘鬆餅,好多時晚餐上都會serve呢個,都好飽肚吓。呢個同英式鬆餅scone係差不多嘅食法,但scone多數都會加入其他食材例如raspberries、提子或芝士等。以下講呢個都係最基本嘅biscuit做法。

今次聖誕大餐整咗呢個,其實超市都有得賣,係一罐罐架,一定要雪入雪櫃,試過第一次買果陣冇放入雪櫃,第二日起身,個罐爛咗,個dough pop晒出嚟,嚇到我嗱嗱聲掉落垃圾桶,李生話我大鄉里出城,pop出嚟即係新鮮,食得架,我掉晒真浪費。





材料:(份量12-15個)
中筋粉    2-1/2杯(20安士)
發粉     2-1/2茶匙(baking powder)
牛油     半杯(4安士)
鹽      1/2茶匙
糖    1湯匙
牛奶     3/4杯(6安士)
雞蛋       1隻(略打勻)

做法:
1)麵粉過篩加入發粉及鹽,再過一次篩。
2)牛油切細粒加入粉中,以手指尖搓入粉中成麵包糠狀。
3)雞蛋略打勻,加入牛奶中拌勻,
4牛奶加入麵粉中拌勻,成為一個軟麵團。
5)在枱上撒上麵粉,再略搓麵團,如麵團太黏,加入多D麵粉至不黏枱面再搓。










6)
麵團壓成約半吋厚,以曲奇模切出約約2吋大圓餅。
7)焗爐預熱400度F。在鬆餅面掃上少許牛奶或蛋液。






8)放入焗爐中,以400度F焗15分鐘,較細至350度F焗至餅面呈金黃色內裏全熟。




小貼士:

1)Baking sheet不用先放油。
2)烘鬆餅個麵團較為軟身,太黏可加入多D麵粉至不黏枱面再搓
3)要做得個鬆餅夠鬆,麵團不可以搓太久,否則質地會實同硬,唔夠鬆軟。

4)要知道個餅中間熟唔熟,可以一枝牙簽插入,如果抽出係乾淨冇D黏住就代表熟。另外就係要反轉個餅睇吓餅底是否都焗成金黃色。
5)個餅如果切太厚要著量加番焗嘅時間,否則就好難熟。
6)最好用一個較利嘅曲奇模切出鬆餅,出嚟個餅會較易發起成一層層,今次我用咗李生一隻玻璃酒杯,因為個杯大小剛剛好,而且杯邊都夠厚可以切出幾好嘅鬆餅邊。

1 comment:

  1. 有興趣看看我的方法 ?
    [版主回覆03/11/2012 05:36:56]當然想看,師傅方法係點架?等我去睇下先。

    ReplyDelete