Wednesday, December 14, 2011

聖誕節系列之二:聖誕樹 Christmas Trees

李生李太屋企太細,放唔落聖誕樹,但邊個小朋友會唔鍾意見到聖誕樹?所以就襯出街就帶豬扒妹同哥哥去睇吓不同嘅聖誕樹。

呢棵聖誕樹好大好高,傳統裝飾嘅聖誕波波同聖誕吊飾,又紅又金,幾層樓高,好靚架,哥哥對個金色波波好有興趣。想去睇下可以去Stonestown個mall,喺正個入口就會見到,仲有可以同聖誕老人影相,不過要俾錢都幾貴架,今次我地冇影到。







另外,呢一次就係去Japantown個mall,呢一棵聖誕樹得一個人咁上下高,但就用咗日本傳統摺紙嘅千紙鶴同紙花,望同影相都好有特色,初初豬扒妹話唔影,因為唔知果D紙鶴係咩,佢話唔靚喎。

 

 



另一棵係個Japantown mall另一邊嘅小聖誕樹,裝飾用不同顏色嘅布魚,豬扒妹好鍾意,自動自覺行埋去謀殺菲林。

 

呢個係一間餐廳門外嘅燈飾,都好有聖誕氣氛。

 

 

仲有呢棵都幾傳統嘅聖誕樹,色係單調D,但現場睇都好靚好聖誕,呢棵係喺downtown某大樓個室外podium度,朝早下午都有人會坐喺度嘆咖啡食晏。

 

  

1 comment:

  1. 妹妹好似媽媽~CA比VA聖誕氣息美很多
    [版主回覆12/18/2011 16:37:13]係呀,好多人都話佢似我。

    ReplyDelete