Wednesday, December 28, 2011

平安日食午餐:Manor Coffee Shop

平安夜果日李生約咗朋友兩父女一齊食午餐,李生想去試一間叫Manor Coffee Shop嘅小餐廳,係一間懷舊美式餐廳,裝修陳設好有old school feel,連女侍應都係著傳統coffee shop嘅粉紅色連色裙加白色圍裙。





我地去正值聖誕節,裏面好有聖誕氣氛:聖誕襪、sugar canes、聖誕燈、聖誕鐘...天花板仲有一對假聖誕老人腳,幾鬼幽默



門口同水吧都有一個倒數聖誕嘅鐘,提醒客人仲有幾多個鐘就到12月25日。

豬肉扒妹同哥哥對門口嘅Snoppy同Mickey好有興趣,



入到去仲有兩架大玩具車放喺客人坐嘅櫈上面,好似時光倒流去到淘金年代咁。



我地坐門口果張長枱,中間無端端有條柱,不過餐廳老闆都好有心思,條柱繞滿聖誕絲帶同好似sugar canes嘅燈飾,煞是可愛。水吧前嘅一排座位上都有聖誕帽放椅背上做裝飾。



牆上掛咗好多張三藩市嘅相片,全部都係幾十年前同幾十年後嘅對照,由多張相片做成panorama view,客人可以睇到三藩市幾十年來轉變,呢兩張應該係San Francisco Downtown,下面果張係多年前,好多地方都未開發,上面果張高樓大廈林立,加埋星星燈,好有歲月留聲電影感覺。



呢個係兒童餐餐牌,US$6.25唔係好平,不過喺West Portal呢個屬於有錢區嚟講就唔係算貴,有7種主菜選擇加埋一杯大人size嘅soda 或Blue Mountain Blast,之後又有雪糕,小朋友最鍾意。


哥哥要咗個熱狗薯條,個熱狗係普通size 2-half hotdog,哥哥差少少至食得晒。


豬扒妹要chicken nuggets加薯條,都唔算細份。


侍應EE好好人,upgrade哥哥果杯餐飲做熱朱古力,未影得到相,哥哥已經食晒熱朱古力上面嘅whipped cream。


呢杯係豬扒妹嘅Blue Mountain Blast,李太試過味道其實麻麻地,豬扒妹一向對甜嘢都一般,而且呢個幾大杯,佢飲唔晒。



李生要嘅芝士漢堡餐,有芝士漢堡、蕃茄、生菜同洋蔥,又有薯條,typical American meal。


李太叫咗個早餐(早餐serve到下午3點):可以揀煙肉或腸仔(我要咗煙肉,因為哥哥同豬扒妹鍾意食,結果李太同豬扒妹每人食咗半條,哥哥食咗一條),加一隻蛋(我要炒蛋)同一個waffle,個waffle好似唔係好厚,但我食完飽到上心口。




飯後小朋友每人一個雪糕球,三個小朋友都揀朱古力味。







餐廳仲有兩個出名嘅特式嘢:1)串串薯條,有不同味道,每份$4.75,望落都幾吸引,不過我地幾乎個個餐都有薯條,所以今次冇叫到,2)甜薯條,即係用蕃薯做嘅薯條,比起普通薯條有益,我都有時喺Trader Joe's買一包包雪嘅自己焗嚟食,今次都係冇叫到。



埋單唔知幾多錢,因為豬扒妹要去廁所,兩個大男人埋單,不過六個餐+tax應該唔過US$50。 唔係平,不過我地唔係成日會去呢種餐廳食嘢,叫做俾兩兄妹有唔同嘅體驗,果日係平安夜,老闆好好人,每個小朋友派一枝士的糖,唔係細細枝果種,係有成七八吋長嘅sugar canes,兩兄妹想食,俾李太制止,不過佢地兩個都知食太多糖會肚仔痛同甩牙,哈哈,李太繼續洗腦:唔好食糖,唔好食糖,唔好食糖.........

Manor Coffee Shop 地址:
321 W Portal Avenue, San Francisco, CA
94127

開星期一至六7:30am至8:00pm, 只收現金,不設訂位

1 comment:

  1. 呢度幾好喎,搭巴士去都得。
    [版主回覆12/30/2011 14:40:32]都幾好呀,環境好家庭式,又有懷舊感,交通方便,但係果度係細餐廳,多人去要避繁忙時間。

    ReplyDelete