Friday, December 2, 2011

甜絲絲蕃薯撻 Sweet Potato Tarts

我跟本台灣甜品書整個撻皮,點知個份量唔知係印錯定點,個dough完全唔得,濕到雪完一晚都roll唔到,加極手粉都仲係痴住個roller,心知照整都係唔得,把心一橫自己嚟,由咁睇係油份太多,粉嘅份量唔夠,於是我就續少續少加粉,足足加咗10安士粉個dough至叫做OK,於是我再雪多一日至整。但因為加多咗粉,個dough出嚟足足夠兩次用,一於今晚整住一半dough先,另一半留番明日整,或者到時整曲奇,等哥哥同豬扒妹可以又玩印模曲奇,今晚因為要試份量,我唔俾得佢地兩個幫手,哥哥聽到冇得幫手即時喊,真係有眼淚果隻,令佢傷心,媽媽真係過意唔去,但因為又係「夜媽媽」整餅,實在冇時間可以俾佢慢慢玩。

等聽日啦囝囝,OK?




撻皮材料:(調整到整12個份量)
低筋麵粉   13安士=365g(我用中筋粉8安士=225g+粟粉5安士=140g)
杏仁粉    4安士=115g
全蛋     1隻
牛油     4安士=115g
糖粉     2安士=57g
黃糖     2安士=57g

餡料:
蕃薯     1條(中型,約1磅)
牛油     1.5安士=42g
黃糖     4安士=115g
蛋黃     2個
麵粉     2安士=57g
肉桂粉    半茶匙

裝飾:
原粒杏仁   6粒
椰絲     適量
糖粉     適量

撻皮做法:
1)麵粉、杏仁粉、糖粉過篩,加入黃糖拌勻。
2)牛油切成細粒,加入粉中以rubbing in方式加入粉中搓勻,成微黃色麵包糠狀。
3)雞蛋續隻打入拌勻。
4)搓成一個圓形dough後,放入雪櫃雪至少4個鐘或至過夜。
5)雪好後把dough取出,用roller揉成不厚於半cm,以圓班模印出12個撻皮。





6)續個撻皮放入模中,以叉於撻皮粉團的底部和旁邊拮幾次。



餡料做法:
1)蕃薯先煮熟,再用匙羹壓爛成蕃薯泥。



2)黃糖加入蕃薯泥中拌勻。
3)牛油略溶加入拌勻。
4)麵粉過篩加入拌勻。
5)蛋黃續個打入拌勻。
6)最後撒上肉桂粉拌勻即成。

組合:1)把餡料注入撻皮後,一半的撻中心放一粒杏仁,另一半撻以椰絲圍邊。



2)放入預熱350度F(175度C)的焗爐中焗30分鐘,中途打開爐,將撻盤前後掉轉,確保不會一邊焗燶。
3)焗好取出後,將少許糖份撤上有杏仁的撻上裝飾。







小貼士:
1)若不喜歡杏仁粉味道,可以奶粉代替。
2)中途掉轉焗盤係確保唔會一邊焗燶一邊又未熟透。
3)裝飾可以其他食材代替,例如朱古力醬、草莓醬等。
4)肉桂粉可加可不加,加咗就多一份肉桂香味。

2 comments:

  1. 下次試下蛋, 無咁 full
    [版主回覆12/05/2011 16:47:09]你真知我心,真係諗住遲D整蛋撻,而家要食晒屋企D甜品先可以再整。

    ReplyDelete
  2. 下次試下用手指將麪團碌落撻模~易好多
    [版主回覆12/11/2011 13:14:25]就係因為冇撻模囉,因為買要成幾蚊一個,買一打有D肉痛,所以冇買到,諗住muffin盤都OK,不過其實唔夠靚,因為muffin模係成直角而撻模係成斜角,如果搵到平D嘅,我都會買番一打睇門口,只係驚冇地方放;BTW,我真係幾孤寒... hehehe。

    ReplyDelete