Friday, December 23, 2011

鬆化雲喱嗱曲奇 vanilla cookies

今次用咗雲喱嗱香油做咗一個好鬆化嘅曲奇,呢一款厚身少少,因為太鬆化,太薄會好易斷開,另外厚D咬落口感好好多。我都係夜晚整曲奇,但呢個都好快手整完,攤涼咗就放入存氣盒。



材料:
麵粉    2杯
牛油    3/4杯
糖粉    1/2杯
雲喱嗱香油 1茶匙(pure vanilla)
牛奶    2至3茶匙

做法:
1)麵粉過篩,牛油切成細粒,用手指將牛油搓入麵粉中至成淺黃色麵包糠狀。



2)打入糖粉拌勻,倒入雲喱嗱香油拌勻。
3)續匙牛奶加入粉中,慢慢揉成麵團,如果麵團已夠柔軟同濕度,不必加晒咁多牛奶。



4)麵團太濕就加多少少粉,太乾就加入牛奶。
5)把麵團用麵粉棍揉成約半cm厚,以印模印出一個個心型曲奇。



6)焗爐預熱350度F,曲奇放入焗15至20分鐘,厚嘅曲奇要多焗幾分鐘或較大爐火。今次我係先用350度焗20分鐘,再400度F多焗5分鐘至餅面變成金黃色。





小貼士:
1)麵粉一定要過篩至會鬆脆,因為有打入空氣。
2)如果唔鍾意雲喱嗱味,可以改用杏仁油、檸檬油等,甚至加入少許可可粉、綠茶粉、咖啡粉等做成不同口味曲奇餅。
3)曲奇餅面可以撒上一層糖粉。

1 comment:

  1. 囝囡捧場嗎?
    [版主回覆12/25/2011 15:29:03]佢地係Fans嚟架,基本上咩甜品小食都食。

    ReplyDelete