Monday, November 28, 2011

第118款:法國辮淑女頭

呢個係為一個網友諗嘅,因為佢話想學法國辮,但頭髮散同薄,而且反手梳法國辮會攰,所以就諗起整一個較為簡易嘅法國辮款式。首先,係架,梳法國辮好,荷蘭辮好,反轉手織係會好攰架,李太都會,但因為熟習咗,我梳得快就冇咁辛苦,有時攰就會一隻手抓實頭髮,另一手鬆吓再繼續織。



好啦,講番呢個髮型,我叫佢做淑女頭,因為中世界時代D有錢淑女多數係會將前面頭髮梳起唔遮眼,呢個前面望過去都有D相似。而整個髮型係以兩條法國辮組成,但唔係由頭織到尾,咁一來就唔駛反手織咁耐,二來適合初學未熟習梳法國辮嘅人士,因為每邊都只係約織四五組,唔似得成條法國辮加埋之後嘅三手辮部份,都要織成十幾二十組。



先分開兩邊界,再用每邊由頭頂至耳後嘅頭髮為本,由頭前方開始,續次由左右加入頭髮成為一條法國辮,織至耳後上方就以橡皮筋固定於頭頂,完成後就係兩條法國辮於頭頂,其他頭髮垂落。



前面睇係咪幾淑女呢?李太冇化粧,希望冇驚親你啦。

No comments:

Post a Comment