Wednesday, November 23, 2011

再嚟燒賣:菊花燒賣 Chrysanthemum Siu Mai

再整燒賣係因為豬扒妹學校開Thanksgiving party,我地想到拎一D點心去學校俾小朋友食,原來想整埋雞翼或雞槌,但校長會拎火雞應節,所以叫李生李太只帶點心就好啦。 

 

今次整加入咗冬菇,同埋李太想包大隻少少,加多咗餡嘅如果用上次果種包法會包得唔實,隻燒賣好似肉酸咗,咁成日喺酒樓見到人地包果D,塊皮好少有厚摺紋,於是試咗幾隻後,就「發現」咗呢個包法,好好玩又好似朵花咁,因為有八九塊花瓣,我就姑且叫呢個做菊花燒賣啦,其實叫太陽花都似架,但中國點心似乎同菊花襯D。OK,ready?


材料:
半肥瘦豬肉   2磅
中蝦      1磅



冬菇      約8隻



醃料:
鹽       1茶匙半
生抽      2至3湯匙
麻油      2湯匙
胡椒粉     半茶匙(可以唔加)
蛋       2隻

做法:
1)半肥瘦豬肉攪碎或買免治豬肉。
2)蝦去殼拍爛或切細粒加入豬肉中,放入鹽、生抽、麻油、胡椒粉拌勻。



3)冬菇以少少熱水浸軟,瀝乾水份,切成細粒,拌入肉中。



4)餡料嘅肉加入全蛋兩隻拌勻,可以開始包燒賣啦。



5)放入約一湯匙餡料於燒賣皮中間,由一個位置開始,以手指將皮擠出一塊塊花瓣型態。







千萬不可以心急,由一點開始續少續少包,完成時塊皮應該有8-10個接觸點同餡料相貼,就好似一朵菊花咁。

6)蒸籠掃少少油,放入燒賣蒸8-10分鐘,蒸好時個燒賣仲見到有肉汁,襯熱由蒸籠中取出放碟中。

 

呢個係第一籠完成品。



第二籠完成啦。





最後第三籠,總共60隻燒賣。



睇到D肉汁嗎?超正呀。



李太一邊包一邊蒸,可能太過慢工出細貨,包總係趕唔上個蒸籠,即係10分鐘包唔到20隻,好佩服酒樓點心師傅一日包上幾百幾千隻,呢D係要用陰力,整完兩隻手臂都有D酸。

小貼士:
1)今次因為包工唔同,唔駛好似上次咁要用蛋黃埋口,蛋黃蛋白全部加晒入去肉餡中。
2)由於今次直接放蒸籠上蒸,蒸嘅時間可以短少少。
3)燒賣放入蒸籠前,要喺個蒸籠底掃上少少油,另外要襯熱夾起,唔係凍咗就會痴住個籠底,個燒賣就甩底架啦。
4)呢個包法要靠肉餡痴住個皮,所以要加全蛋,而且整好個形之後要睇清楚肉夠唔夠多,皮同餡係咪痴得實(有八、九個接觸點),唔夠要加夠,務求蒸出嚟個燒賣唔會甩皮甩骨有「內涵」。
5)由於肉較多,要放平個燒賣,可以包完後用一隻提起個燒賣再輕輕壓番落另一隻手度,等個燒賣底係平嘅就會放得穩,唔會蒸蒸下打側漏晒D肉汁。

No comments:

Post a Comment