Wednesday, November 2, 2011

貴精不貴多

2011年11月2日

初初開blog,發現新大陸咁add咗好多網友,有少部份係朋友嘅blog,睇佢地個blog就好似見面咁,睇住佢地兒女點成長。另外大部份係飲食blog,因為我鍾意整嘢食,我呢度都有我整嘢食嘅紀錄,其實只係咁多年來冰山一角,始終我唔係日日煮飯果隻,好多時都係煮D家常嘢,耐不耐整D嘢食氹吓李生同對仔女,所以發現網上咁多食譜可以偷吓師,簡單開心到顛咗。再有一小部份係有關手作嘢同興趣嘅blog,因為李太都係由細到大鐘意整吓手作嘅人,屋企有成箱雜雜碎碎嘅材料,香港嘅屋企仲有幾十樣以前整落嘅陶瓷製成品,遲D細佬搬屋就會pack箱寄俾我,我都要諗吓放邊度,唔要我唔捨得,因為放咗冇一千都幾百個小時心機落去,好多都係我為某人或某原因做嘅,係我生命嘅一個重要部份。

好啦,講番我follow嘅blogs,由7月到而家,短短4個月,我足足加咗87個不同網友,自從Y!Blog升級後,recent updates成日都show唔到所有新update posts,之前未升級,好多Blog都睇唔到,而家升級進入第二階段,所有網都要強制升級或關閉,喺個網友link度,十個有兩個係冇相顯示,click去睇吓有時會有此網已關閉或冇此用者等錯誤訊息。把心一橫,都係時間清一清場,我加咁多個都唔係日日睇得晒,而且我當人地係網友,人地未必係,有時去搭咀comments都冇人回,我自己就一定回,因為係禮貌,或者係人家貴人事忘,唔得閒應酬我呢D小薯仔,試過去好心留言俾資料其他blog主,人地就只係回其他人冇回我,可能都係時候檢討下自己,費事好心著雷劈啦。或者我太死心眼,網上世界始終係虛擬,有幾真幾假都唔知。


都有時覺得幾無趣架,開個blog諗住分享吓,但好多posts都係冇人睇0 pageview架,算啦,就當自己寫日記,冇人同我傾計就我自己寫俾自己睇,當係相簿又好,notebook又好,或者日後睇番會有另一種體會。

今日的起心肝清一清場,將D我都好少睇或者以後都唔會多睇嘅blogs刪咗,個following由87個減到57個,其實都有D想刪,不過好多個都有少部份內量係我想睇嘅,或者等下一輪再cut啦。如果你個blog喺我個follow list度出現,即係話我會睇你個blog架,不過我真係唔係日日得閒去巡晒咁多個場架,應承得閒就去踩踩場,哈哈。



No comments:

Post a Comment