Thursday, November 24, 2011

講講感恩節之四:蘋果批上篇 - 批皮 Apple Pie - Pie Crust

蘋果批就好似火雞一樣,似乎係感恩節不可或缺嘅甜品,因為我地一家去李生表哥屋企過節,而表哥指定我地帶蘋果批做甜品,表哥嘅媽媽(即係李生姑媽)最拿手就係蘋果批,我都有幸食過一次,老人家喺4年前癌症過世,咁好嘅蘋果批就此失傳,表嫂學到姑媽另一拿手菜糯米飯,豬扒妹今日居然要再添,可想而知有幾好食。


講番整蘋果批,李生李太拍拖時第一次去李生屋企過聖誕節就係整咗個蘋果批帶去,中間咁多年我都冇正式再整過,檸檬批呀、雜果撻、芝士餅反而有整過好多次。今次呢個蘋果批係用一個傳統蘋果批食譜做嘅。先講做批皮,因為要雪最少4個小時,最好係隔夜,所以我係感恩節之前果晚搓定批皮。


材料:(做出兩塊約9吋批皮)

中筋粉   2杯半(20安士=565g)
鹽     半茶匙
牛油      1杯(8安士=227g)雪硬
冷水    半杯(118ml)

做法:
1)麵粉篩好,混入鹽。
2)牛油最好係用之前才由雪櫃取出,切成細粒,拌入粉中,以rubbing in方法把牛油搓入粉中,完全混合成麵包糠狀。




3)混入冷水,每次加一至兩匙拌勻,直至形成粉團。








4)以保鮮紙包好,放入雪櫃中4小時至過夜。




5)撒粉於檯上,把粉團取出,一分為二,用麵粉捧碌成圓形,至少有9吋直徑大小。




6)以麵粉捧卷起麵粉皮,放9吋圓形焗批盤上,於底部及圍邊平均壓實。






 

下篇再講做蘋果批餡部份。

No comments:

Post a Comment