Tuesday, November 22, 2011

兩公婆夾手夾腳整火雞

今晚李生李太夾手夾腳焗咗隻火雞,呢次係李生整八成,李太只係幫手兩成,因為李生打聽到個食譜,想自己霸住整晒,但隻火雞實在太重啦,佢冇可能一隻拎起隻熱辣辣嘅雞,另一隻手倒起D油,而且事前又冇諗清楚有咩嘢要準備,所以冇一隻合適嘅焗盤,屋企冇嘅錫紙盤唔多夠大,倒油就仲辛苦。結果係要李太幫手,由李生逗起隻雞,李太去倒油,但因為廚房細,兩個人企都唔知點樣企去就位好,李太俾個焗盤辣到,搞到打瀉碗油,李生就搞錯咗老抽當生抽,於是個gravy係甜甜地又深色,本來李太想出聲話等我整個gravy,但李生話佢問咗人點整,咁算啦,男人總愛認叻,由得佢自己玩吓啦。



明日我要帶哥哥返學去學校廚房幫手,到時一個返工袋,一個書包,加埋一隻十幾磅火雞,兩罐cranberry source,一盤gravy,而家我諗起就有D驚,點拎好呢?唯有叫婆婆幫手,拎架手推車仔幫手,唔係到時裙拉褲甩就樣衰。
好期待仔仔明日嘅Thanksgiving Feast,到時一定要記得帶相機至得。

1 comment:

  1. 李生隻火雞得唔得呢??
    [版主回覆11/23/2011 16:42:49]個樣都幾得架,但味就真係唔知,因為係拎去仔仔學校,因為加埋有6隻火雞,切完分晒之後都唔知邊隻打邊隻,咁冇人投訴有問題,我估OK啩,其實同焗雞差不多,但雞冇咁大隻,唔駛焗幾個鐘。

    ReplyDelete