Thursday, October 6, 2011

記住呢個日子:10月12日(星期三)

終於都殺到埋身啦,未Upgrade嘅網友好開工啦,因為10月12日就係試玩限期滿,到時仍未升級的現有Yahoo Blog用戶將不能再於舊平台上更新網誌,而舊平台會設為[只限閱覽],想要更新blog就只能到全新平台上的自己blog。

其實Yahoo Blog都仲有好多問題,而且基本嘅Upload相寫Post都仲未穩定,Recent Updates果D又係未做到真正Update,個Visitor Counter係搞好咗,之前錯晒,不過仲有網友話計錯數,另外新嘅自訂欄目好似好多人用唔到,我未試過唔知得唔得,最想係可以好似以前咁自己Upload個header,做到真係個人化。

之前一路有人問幾時會係第二階段開始,幾時強制upgrade,因為有一班人upgrade咗新Blog,結果好似白老鼠咁,問題多多,眼見其他Blog友仲可以寫Blog,一切如常,自然眼紅。不過既然係要強制Upgrade,點解唔一早訂個日期,而家得一個星期,個個拿拿林去upgrade一定大塞車,到時冇相或者甩咗內文又唔知會搞到幾大件事。

未Upgrade新平台嘅網友,而家有個日子啦,快D upgrade啦,唔好等到最後果日,最緊要upgrade之前將所有內容備份先好按個Upgrade制呀,我估而家咁急又有咁多個Top Bloggers都未upgrade,呢個星期會好麻煩,唔知到時會點。不過我又好想睇吓所有人upgrade晒之後,係唔係可以解決到而家連結同關注嘅問題呢。

2 comments:

  1. 原來我未關註您~全世界一樣公司大了就開始麻煩~是人事上引起~返工啦~回來再talk

    ReplyDelete
  2. rose-mag~ 我仲未完全升級呀~ 但已 backup咗,我都係等佢 12號舊Blog寫唔到時,先搬Blog啊 ~Hee hee hee~ ^^"

    ReplyDelete