Sunday, October 23, 2011

第109款:荷蘭辮旋轉側馬尾 Dutch Carousal Braid

2011年10月23日


我個寶貝豬扒妹萬聖節會扮魔髮奇緣中嘅Rapunzel,我諗嚟諗去都唔知幫佢紥邊款髮型適合,呢個其實最啱,但同豬扒妹試過,佢頭髮唔夠長唔夠多,梳唔出個型,所以我就自己示範,希望俾其他媽咪或姊妹睇吓,如果咁啱你地千金或你地會扮長髮公主的話,呢個可以派上用場。



首先由一邊頭頂開始,抓一束頭髮開始鬢一條荷蘭辮,只由後面一邊加入頭髮,切勿加入太大束,因為之後我地要有足夠頭髮至可以梳到呢個髮型。一路向後編至一定長度,將條荷蘭辮從側邊繞過所有頭髮,記住要抓緊條辮,之後向同一個方向繼續織條荷蘭辮,當一樣又係織到一定長度之後又以同樣方法從側邊再繞過所有頭髮,如此類推一直織到所有頭髮都加入晒條荷蘭辮為止。我呢個繞咗四次,你話好難又得唔難又得,難在要抓緊條辮,當繞過所有頭髮之後要順番個方向繼續編,唔好亂咗唔知點織;唔難就因為都係一條荷蘭辮,只要識咗點織就唔難啦。






No comments:

Post a Comment