Wednesday, October 5, 2011

簡單涼拌青瓜

2011年10月1日

呢個係我去台灣餐館食完跟住果味整嘅,雖然唔係100%,都做到90%相似。


材料:
青瓜                 1條
密實袋              1個

調味料:
3/4茶匙
蒜頭                 2-3小粒(切碎或磨蓉)食得辛辣D可以加多D
糖                     半茶匙
白醋或米醋       1湯匙
麻油                  2茶匙

想食辣可以加切碎辣椒(我呢個冇加)


做法:
1)洗淨青瓜,切去頭尾,開兩邊去囊。





2)斜角切成片,比平切入味D,而且口感會爽D。



3)將切好青瓜放入密實袋中。

4)加入調味料後封好個袋,之後將調味料大力搖勻。呢個方法可以唔駛D汁彈到周圍都係,又可以更易醃得均勻。



5)倒出後可以即時食得。前後都唔駛10分鐘時間。



呢碟我老李生公睇到:「嘩,乜咁大碟。」10分鐘後,佢食咗3/4,淨番少少俾我,話好好味。

秘訣:
1)青瓜加鹽後會出水,食時可以將調味汁倒去先上碟
2)可以將青瓜連密實袋入雪櫃一陣先食,冰冰涼涼又可以入味D。
3)唔怕花時間,有一個方法係以前我食上海菜時偷師嘅:喺個青瓜表皮上以利刀界好多刀,
話呢個刀功叫做界千刀,當然唔係界一千刀啦,但每個黃瓜界咗幾百刀,係界得好幼細嘅,
食時真係唔覺,但每一舊瓜都好入味,家常菜就冇咁講究,就咁落調味料醃一陣都已經好好味。

No comments:

Post a Comment