Wednesday, October 12, 2011

第105款:懶人版瀑布辮 Simple Waterfall Braid

2011年8月21日


正式瀑布髮辮我未喺呢度示範過,因為豬扒妹太active,我估喺學校唔夠幾個鐘就會散晒成隻顛雞仔咁,所以一直都冇話正式幫佢紥晒成個瀑布鬢辮,而家介紹呢個係懶人版,或者可以叫簡易版,因為唔駛鬢辮,時間會慳番唔少。






首先將頭髮分成兩邊,每邊由頭嘅前方到頭頂頭髮分成4份,抽起第1小束頭髮,束成小辮,之後再加入第2份頭髮束成另一條辮,紥時第1束頭髮留下一半唔加入第2束,由得D頭髮垂落嚟,如是者加入第3束頭髮時第2束頭髮又係留下一半,第4束如是。





當完成晒兩邊頭髮後,將兩條拼髮辮綁埋一起,梳一梳之前留低垂落去嘅頭髮,咁就完成啦,望落同瀑布髮辮個效果差不多,而且比瀑布髮辮更結實,因為瀑布髮辮以鬢辮嘅方法,但呢個懶人版係有幾條橡皮筋束實,唔會咁易散,而且功夫少D,用嘅時間都少好多。


No comments:

Post a Comment