Sunday, October 2, 2011

第三批髮夾

豬扒妹真係發開口夢都話想我整髮夾,今日一家去探完李生一個好耐冇見朋友,返到屋企其實都好攰,但好似都應承咗豬扒妹好耐,唔想又推話第日。但兩隻小魔怪纏住我,睇睇吓兩個又打交真係幾煩吓,中間有幾次要趕佢地出返去當罰,因為兩個你推我撞,結果就係出手你打我抓,於是媽咪一聲令下,兩個都冇得陪伴我左右,要齊齊出番去。



OK,今次整咗15隻,有D配件唔多啱整髮夾,整頭箍會啱D,所以有幾粒花仔淨番。今次以做花為主,因為李太最近迷上用絲帶整花,整完用嚟做髮夾幾得吓。


呢幾個係粉紅色花,以不同配件做花心。
有粉紅色星星紐做花心: -

   


紅色花花紐做花心

  


粉紅色小玫瑰花做花心



另一組係玫瑰花,有細細粒單朵嘅粉紅色玫瑰花。



呢一個係兩朵淺紫色玫瑰花,影出嚟絲帶好似係淺藍色,但其實係較藍嘅淺紫色,我幾鍾意呢個組合。



第三個係用較闊嘅羅紋帶整嘅玫瑰花,因為較闊,所以朵花就大朵D高身D,我用波點橙色絲帶襯番朵花,呢個整出嚟好立體。






第四個係由深粉紅色絲帶摺出嚟嘅玫瑰花,呢個冇之前幾個咁立體,朵玫瑰花比較扁平,不過戴上頭又幾搶眼。







第五個係個花心立體嘅淺紫色玫瑰花,下次整我會整多幾層,就更似玫瑰花。



第三組都係花,但就用不同方法整,所以個樣都唔同。第一個係U gather方法加打結整嘅粉紅色花,細細朵啱小朋友。

第二個都係Gather方式整,但縫線時係有分開一塊塊花瓣,因為條絲帶較幼,花瓣唔夠明顯,但配色效果我都幾滿意,以後一定再整。






第三個係用Kanzashi花嘅做法整,我唔係太滿意個效果,整都唔易,我縫咗三次先得,因為D布太滑太疏易散,我要縫完加紐做花心,去到整髮夾時要落額外熱溶膠先整到,但個效果冇預期咁順,D布都幾靚,我仲有一大幅,一定再整。






第四個係以Z Gather做成,出來效果OK,下次會試用雙色。



第五個係連體花,即係兩朵由U Gather整成嘅花,但唔係分開兩朵整,而係用一條絲帶分兩邊整,兩朵花相連一齊,呢個好適合做髮夾,因為做出嚟係長方形。






另外有一個用三個蝴蝶結加一個繩結做成,望落係一隻蝴蝶,戴上頭唔會太大太細,D色都好襯黑頭髮,豬扒妹最鍾意呢個。









最後一個係用咗中國結做成嘅蜻蜓,黃色中國結繩戴上頭,夾埋黑頭髮真係好搶眼,豬扒妹今期至愛之一。









今批同上次果批都幾唔同,功夫多咗好多,D花或配件要一早整定,我花咗好幾個夜晚去試去整,而今次組件要花嘅時間都比上次耐,因為要隱藏D線步花去不少時間。整手工藝真係會上癮架,而家成日會諗下下一次整咩,點整?駛唔駛做定工夫?係咪有齊所有材料?


2 comments:

  1. 妳好,好靚呀^^
    [版主回覆10/02/2011 17:06:38]謝謝,獻醜啦,氹吓個女咁啦。

    ReplyDelete
  2. 好勁呀,我覺得rose好難撓
    [版主回覆12/06/2011 22:39:41]OK啦,唔係一試就得,知道個方法,其實就唔係難。我最鍾意玫瑰,所以個網名係Rose。

    ReplyDelete