Wednesday, October 5, 2011

西蘭花雜果沙律 Broccoli Mixed Fruit Salad

2011年10月4日
呢個係我昨日整俾老公同我做午餐嘅沙律,因為老公要減肥,佢好努力減咗11磅啦,要獎勵下。

材料:
西蘭花 2顆(細顆嫩D好過大顆)
紅蘋果 1個
青蘋果 1個
桃   1個
提子  隨意(切去連蒂果位,再切兩至三份,睇你D提子幾大粒)
沙律醬 隨意(Cesear dressing 最夾味)





做法:
1)將西蘭花莖切去(唔好掉咗,留番嚟切粒炒飯好食架),花部份切細成一小束一小束花咁。



2)紅蘋果、青蘋果、桃連皮切丁,唔鍾意食皮可去皮,我留番D皮一來有纖維質,二來有唔同色會靚D。

3)令生果唔好生銹,我會用少少鹽加入水中,將生果放入浸一陣,好少鹽已經得架啦。
4)浸完瀝乾水,我有個整沙律好架生,就係呢個,好簡單又快就會fing晒D水出嚟,我用咗就嚟7年啦。





5)加入沙律醬,拌勻西蘭花同生果。



6)最後裝盒加入提子喺面,完成。



整咗兩小盒加一大盒,夠晒我同老公兩個人食。

No comments:

Post a Comment