Sunday, October 23, 2011

香橙南瓜頭啫喱杯 Fruit juice jelly orange cups

呢個其實係我上BK睇到會員yymkris嘅Post而得到靈感,我只係借咗個概念,但冇睇到個食譜細節,後來想搵又搵唔到,所以索性就天馬行空,即管睇吓整出嚟會係點。





材料:
橙    2個
魚膠粉  1包(約7g)
橙汁   半杯(4安士)
甘筍汁  半杯(4安士)
糖    2湯匙


做法:
1)橙切去頂部(約1/4個橙)留用,底部切少少,等個橙底部平穩可以企得穩。




2)以羹匙壓榨出橙汁,挖出橙肉後再榨清橙汁,用篩隔去果肉,得出約半杯橙汁。
3)將兩個橙殼及之前留下嘅頂部洗淨抹乾,以尖刀刻出南瓜頭眼睛、鼻同咀,放一旁待用。







4)加入半杯甘筍汁拌勻,分成兩份。


5)將魚膠粉倒入一半凍至室溫果汁內,略攪靜置1分鐘。
6)另一半果汁加熱,不用大滾,倒入魚膠粉溶液中,加入糖攪至完全溶解。
7)將魚膠粉果汁倒入兩個橙殼中,以橙頂部蓋上,放入雪櫃中雪最少一小時。



8)食嘅時候可以加入花奶同食,呢個係我細個時最鍾意嘅食法。萬聖節快到,呢個會係好適合的派對甜品。


秘訣:
1) 揀橙要厚皮少少,否則好易做雕刻時或坋個底時整穿。
2) 橙底部只要切少少就可以,否則穿咗就會漏架啦。
3) 果汁可試味先落魚膠粉,如果唔夠甜可以再加糖。
4) 我呢個份量可做多一個啫喱杯份量。





我望住呢兩個橙杯南瓜頭,就好似望到我對寶貝咁,今晚因為李生俾咗雪糕佢地食做飯後甜品,所以就算佢兩個好想食,我都要佢地等到明晚,到時記得影相就再貼上嚟俾大家睇吓啦。

yymkris個Blog:肥丁手工坊 香橙果凍杯 ~ 哈囉喂派對第二擊,大家有興趣去睇吓啦,佢個南瓜頭果凍杯整得好靚架。

http://www.beanpanda.com/2011/10/orange_jelly_cup/#.Tp79vZsUptM

No comments:

Post a Comment