Monday, October 10, 2011

去公園:Junipero Serra Playground

2011年9月5日


呢一個公園我地一家都耐不耐會嚟,曾經有段時間李生要教個契仔打藍球而每個星期都嚟一至兩日,除咗有藍球場之外,仲有一個小型會所,可以租俾人辦生日會或其他聚會,個活動室唔算大,但都可以坐幾十人。年幾前,小李生有個同學仔就喺呢度搞過生日會,我地嚟到覺得個公園幾好玩,所以之後我地自己就喺周末成日嚟。






個公園遊樂場係長方形,一邊有個小沙池,有個水喉可以玩水,小李生就最鍾意去果度玩,夏天我都無所謂會俾佢玩,但冬天就太凍啦。




沙池側邊有個structure,有大小三個滑梯,其中一個係旋轉滑梯,兩個小型滑梯較適合細個小朋友。個structure仲有monkey bars、firemen pole、吊環。



















以前呢個吊環小李生唔多鍾意玩,因為腳掂唔到地佢好驚,而且佢大肌肉唔夠發達,比同齡小朋友發展慢,所以佢一向都唔鍾意玩,但而家佢已經可以差不多腳到地,慢慢都肯嘗試玩吓,不過就吊唔到幾耐。







中間呢個氹氹轉structure,豬扒妹同小李生一向都鍾意玩,但都係止於坐喺下面,好少話爬上去個structure度,今日李生朋友Uncle Paul咁啱路過,就教豬扒妹同小李生爬個structure。好明顯豬扒妹比小李生嘅大肌肉發達,佢不斷爬上到最高,可能同時間有另外一D小朋友玩,豬扒妹就係咁爬吓爬吓,上到去最高;小李生就話驚驚,因為佢怕高,只係肯留喺最下面。

























另一個幾特別嘅係Flying Saucer,一般遊樂場只會有韆鞦,但呢個公園除咗有俾幼童坐果D,仲有一個Flying Saucer,可以同時坐兩三個小朋友,呢個豬扒妹次次去都要玩一大餐。Flying Saucer旁邊仲有個see-saw,不過而家豬扒妹同小李生仲細,要大人幫先玩到。








呢個係藍球場,今次老公帶咗兩架木飛機同對仔女放,不過佢地兩個玩咗一陣就冇興趣,因為個遊樂場吸引D。









藍球場側邊係兩個網球場,好天有太陽嘅周末都會有人嚟打網球。



個公園另一邊仲有一個Baseball Court同Running Track。




呢個公園最好就係唔太多人,因為位置比較偏D,周末唔算好多人,只係有時會有人喺度開生日會。會所旁邊有洗手間,非常乾淨。喺structure位置全部都有環保軟墊,小朋友跑同玩都唔駛擔心會受傷。呢個遊樂場裏面嘅structure適合Toddlers到7、8歲,唔算係好大,但要消磨一個鐘係完全冇問題。




個公園喺Lakeside neighborhood,Stonestown Shopping Mall附近,Merced Branch圖書館後面條街,要去嘅話地址係:300 Stonecrest Drive (between Broadmoor Drive & Winston Drive),San Francisco, CA 94132。
http://www.yelp.com/biz/junipero-serra-playground-and-clubhouse-san-francisco

No comments:

Post a Comment