Tuesday, October 11, 2011

Five Happiness Restaurant 五褔樓

2011年10月2日

今日原本想去食上海嘢,點知去到Sunset兜咗成20分鐘都搵唔到車位泊車,唯有去過第二度,有時喺美國,尤其是三藩市,泊車位緊過債,冇位泊車唯有去過第二度食,有好多朋友試過double park或者諗住都係一陣啫,差少少唔係咁大問題,但偏偏一張牛肉乾閒閒地US$五六十,夠一家大細食餐好嘅,而家個City窮到燶,搏唔過。於是我地一家四口就去咗李生個朋友嘅中式餐館食午飯。

入到去勁多人,因為佢地有做旅行團,好多時旺嘅會訂三四張枱,咁就要等位。今日都算好彩,四人枱唔駛等。

我唔知老闆係邊度人,菜大部份係台式,好好食,唔係因為我地識得個老闆先咁講,係真係好味,而且D料新鮮,但就比較濃味,我估有少少味精,不過我可以接受,只係要飲多D水;事緣我對味精有敏感,太多嘅話我會頭痛,而且會好似飲醉酒咁wing wing地,對仔女都唔係好受得味精,太多仔仔個咀會腫皮膚痕。

今日李太叫餸,我都覺得我有D過份,幾驚會俾李生鬧,4個人食8個菜會唔會過份D呀?不過唔係個個都大大碟,又唔係樣樣都貴,所以李生冇出聲,唔出聲我當佢OK啦。



第一個上碟係醃涼拌青瓜,巧巧味又唔係大大陣蒜味,青瓜去咗皮冇咁爽但唔係淋晒,絕對新鮮,連對仔女都肯食。影相時已經有人急不及待食咗三份一啦。



第二個係甜豆漿,我唔知係唔係自己整定買,不過就好滑,應該唔係開粉果隻,豬扒妹同小李生兩個已經幾乎掃晒一碗,好在唔係好甜味。



第三個係油炸鬼,呢樣係李生至愛,我地成日去搵邊度嘅油炸鬼好食又唔貴,五褔樓呢個夠脆口又鬆化,只係食到尾都係有D煙un,點都冇香港D粥粉麵舖咁好食,冇計啦,有時真係好想食都頂住癮先。如果有人知點整到好食嘅油炸鬼,勞煩你俾個recipe我啦,我想整俾李生食呀,佢好鬼為食架,成個細佬仔咁。今日對仔女太肚餓,油炸鬼一上枱就一人搶咗一條,豬扒妹肯俾番一半我,小李生就唔肯,攪到李生好無癮,最後我俾咗豬扒妹俾我果半條俾李生,不過就冇得影相啦。





第四款係飯團,即係栥飯,中間係油炸鬼、少少炸菜、肉鬆等,不過呢個未到水準,可以唔駛試啦,因為油炸鬼唔夠多唔夠脆,炸菜同肉鬆都太少,飯太多,個味唔平衡,雖然唔貴,但可以不試。




第五款蔥油餅,份量唔多但唔少,細細件都幾好食,比起之前Union City果間小沈陽都仲係遜色,沾個紅油抄手辣汁一流。



第六碟係紅油抄手,份量好多好大碗,D抄手都好大隻,辣油對我嚟講唔夠辣,略帶甜味,我會喜歡較為辛辣少少,李生就一般,佢話唔夠辣,哈唔,太辣我估佢食唔到喎。



第七個係麻辣牛肚,呢個餸係李生近排至愛,去到任何餐館酒樓就要睇吓有冇,呢個牛肚好有水準,牛肚厚薄恰到好處,而且夠軟但又夠爽,辣汁我略嫌味淡咗少少,我想要辛辣少少,有人個侍應一放低隻碟唔夠半分鐘就食咗三份一啦。  



最後一個係上海炒年糕,呢個係我地食過咁多個最夠味嘅,份量算唔錯,豬扒妹同李生始終鍾情上海年糕,五褔樓呢個整得好軟身但又唔痴牙,切得細細塊吸晒D汁,豬扒妹同小李生最乞人憎就係唔識肉,要我揀晒D肉絲出嚟,你逼佢食咩,佢地就扁晒咀要split out D渣,然後話辣辣或者too hard,激死我。呢日個上海年糕我同李生都係食咗幾啖,兩個小朋友係食完又食。



餐館老闆今日忙到不得了,老公想同佢傾幾句都唔得閒,點知佢無端端放低呢一碟話請我地食,呢碟係涼拌海藻結同豬耳絲,條條海藻打個結都咪話唔好心機,我麻麻地有陣海藻腥味,個醃汁我唔係好鍾意;個豬耳絲好爽脆,我比較喜歡,李生都like,不過佢嘅至愛都仲係牛肚絲,佢話D豬耳硬,太脆佢唔係咁好。



嘩,叫咗8個餸,我地食得七七八八,打包咗剩低嘅少少炒年糕同一塊蔥油餅加少少涼拌海帶同青瓜,個炒年糕同蔥油餅成為小李生第二日返學帶嘅午餐。講你都唔信,最後埋單係連稅US$45,加埋貼士50幾,仲有剩餸拎走。

呢度D中式餐館有樣嘢唔好,就係品質保持唔到,好一輪又差一排,通常係因為換廚師。五褔樓都有一輪麻麻地,而家就好有水準,所以就呢兩個星期都去過三次啦。



想去嘅話,五褔樓Five Happiness個地址係4142 Geary Blvd., San Francisco, CA 94118 (5th Avenue同6th Avenue中間,隔離係KFC),泊車都算OK,搭車仲方便,門口同對面街有#38同#38L巴士站,班次係數一數二多同密。

http://www.yelp.com/biz/five-happiness-san-francisco

P.S.中午時段會有點菜紙俾你揀餸,晚飯就有和菜同餐牌俾你點菜。

No comments:

Post a Comment