Monday, October 31, 2011

打救Blog layout, 靚多一點點

自從Y!Blog升級後,好多嘢都冇以前舊Blog咁方便,最大而又最多人嘈嘅就係字嘅大細,因為D字設定為13px,出到嚟D字太細,唔好話年紀大D嘅網友,就連我呢D中女都覺得睇得好辛苦,以為自己提早有老花,上網睇Blog寫Blog都係尋開心,搞到寫Blog睇Blog係一件苦事就無謂啦。雖然網友可以改字體大小,只要按Font Size將字嘅大小由Normal做Large,但點知Large係等於21px,咁又太大啦,而且一改大小呢,行與行之間嘅距離同字與字之間嘅距離又冇按比例自動調整,所以就算用咗大字體都係睇得好辛苦。

無意中喺網友Kazuo嘅Blog睇到,覺得好好用,所以問咗Kazuo之後,喺呢度分享個方法,希望大家網友用得著,可以整靚D個Blog。


首先寫完篇文之後,可以Click去HTML editor 編輯器個tab,跟住會見到一大埋符號,其中你一定會見到font-size: 13px,如果你改咗做Large大字體,就會見到font-size: 21px,想做個中庸選擇,可以用15-18px其中一個數,打個比喻你想要18,咁你就只要將13改做18或其他你想要嘅大細。

呢個係正常Normal字體:font-size: 13px

呢個係大細18點嘅字體:font-size: 18px

最後呢個係Large大字體:font-size: 21px
至於字與字之間嘅距離可以加上letter-spacing: 1.5pt,咁之間距離會加闊咗,唔會逼埋晒。

呢個係大小18px字距離冇改嘅效果

呢個係大小18px字距離改為1.5嘅效果

呢個係大小18px字距離改為2.5嘅效果

再講到行距,當你有一大段文字,如果加大字體之後就會上下逼埋一堆,要改個行距可以用同樣方法加上line-height: 200%,咁行與行之間空位就會變多咗。

呢個就係字體18px,
字距1.5pt而行距冇改
出嚟嘅效果

而呢個就係字體18px,
字距1.5pt而行距改為200%
出嚟嘅效果

而呢個就係字體18px,
字距1.5pt而行距改為150%
出嚟嘅效果

原文可以去Kazuo個blog度,有兩三個posts講。李太自問都係一個電腦低能,但如果只係少少步驟就可以令到睇自己個Blog嘅人睇得舒服,咁又何樂而不為?好過坐喺度等雅虎去改,以Y!Blog而家龜步前進嘅改善速度,我唔知要幾耐先會令呢個先天不足嘅環境變成user-friendly,可能等到下次upgrade都未等到。

希望以上少少幫到大家網友,如有唔明白可以講出嚟研究研究,有好方法就請有能之士多多分享,與其日日鬧Y!Blog,不如自求多福,學多D去裝備自己。

Kazuo Blog Post

No comments:

Post a Comment