Wednesday, October 12, 2011

只供閱讀

終於都進入第二階段啦,全部現有Yahoo Blog都轉做只供閱讀,唔可以留言,唔可以寫新Post,要寫新嘅就要去新Blog先得,即係話唔轉就冇得再玩過去。未升級嘅而家可以選擇即時升級或者偏份,但一備份之後就唔可以升級去新Blog平台,即係話你選擇備份唔升級就係同Yahoo Blog講Bye Bye。

有不少人意興欄柵,唔想跟去新Blog,我唔知有幾多會另覓山頭再寫,有幾多會從此封筆。我自己最初都有諗住另覓居所,但喺未搵到一個令我覺得舒服嘅之前,姑且繼續寫住先,中間呢兩個月就好似過山車,有時Yahoo Blog生性會寫得積極D,但大部份時間都係發忟唔寫居多,因為加相成日加唔到,字體又大又細,Alignment成日要較,一篇Blog要編輯十幾廿次先出得街,寫得咁辛苦為咩?都係消閒記趣啫,所以有一排我係成個星期都唔寫一篇,因為實在花唔起用成個鐘頭去鬥一篇只有潦潦百幾二百字嘅文。好彩去到9月尾Yahoo Blog有所改善,踏入10月有新Features(其實有D係舊有嘅),而且某D問題已解決,當然仲有Bugs,不過已經令我唔再抗拒寫。雖然出面有其他Blogs比Yahoo好,例如Wordpress,但寫慣咗適應咗,其實Yahoo Blog都唔係太差,而且難保轉新之後唔會有變,所以暫時我都會繼續。

諗住唔再寫封筆嘅網友,備份前諗清楚,因為原來備份係唔包括留言,只會Blog你自己寫果Posts,如果你想保留留言,睇怕都係要升級至得啦。見到好多人去留言鬧Yahoo Blog,有D連粗口都出埋,講真駛唔駛呀?又唔係死人塌樓,又冇人搵鎗指住你,呢度係免費平台,你要玩就要跟呢度嘅規則,冇得輸打贏要架。

詳情可以去小編輯個Blog睇吓,祝大家平安升級,繼續開開心心寫Blog去。

No comments:

Post a Comment