Sunday, October 23, 2011

香蕉提子乾合桃蛋糕 Banana Raisin Bread with Walnuts

今日李生話我地有太多香蕉,要快D食,因為已經熟晒,再遲D食會爛架啦,咁多點食得晒喎,於是我就醒起好耐冇整過香蕉蛋糕,李生就話不如整香蕉曲奇,因為昨日整果D Sugar曲奇好食,佢想我試吓香蕉Chocolate Chips曲奇,但我唔想兩日都連續整曲奇,因為豬扒妹同哥哥都好鍾意食,昨日係咁不停食,我驚豬扒妹真係會變豬,昨日我係要收起唔俾佢食呀。OK,我於是拍版整香蕉提子乾合桃蛋糕,雖然呢個英文係Banana Raisin Bread with Walnuts,但其實係蛋糕嚟架。





材料:
自發粉   2杯(即1磅約450克)
糖     1/3杯(約75克)
牛油    1/3杯(約75克)至1/2杯(約113克)
蛋     兩隻(如蛋細隻可加3隻,略打勻)
香蕉    兩隻(選較熟嘅,以一隻匙壓爛)
合桃    1杯(切碎)
提子乾   1杯(略切細粒)
蜜糖    2湯匙


做法:
1)香蕉去皮之後以匙略壓爛。



2)合桃用刀切成細粒,提子乾略切細。






3)麵粉過篩,加入牛油,以圓頭刀切成細粒,再用手指尖以Rubbing in方法將牛油跟麵粉混合,至完全冇牛油粒為止,麵粉應呈微黃色,似麵包糠狀。

4)加入糖、香蕉、合桃、提子乾、雞蛋、蜜糖,混合均勻成杰糊狀。







5)焗爐預熱325度,把糕糊倒入蛋糕模中,焗1小時,待略涼之後再反扣出。



6)喜歡的話可以襯個蛋糕尚暖(或置微波爐加熱至微暖,約10秒)加雪糕一齊食。



秘訣:
1)選香蕉要較熟,攪拌糕糊較易。
2)正式香蕉蛋糕應用長方形嘅Loaf Pan做,之後切厚件,我果隻Loaf Pan剛剛掉咗未買新,所以用一個圓形通心模做方便切。
3)我冇自發粉喺屋企,所以用All-purpose flour 2杯加2-1/2茶匙發粉(Baking Powder)。
4)放入密封之盒內置陰涼處可存放幾日。
5)此款蛋糕可暖食或凍食都好有風味。

後記:
李生覺得呢個蛋糕比較乾,所以我再加多牛油到約1/2杯(125克),或者加一小盒整布甸用嘅Jello都可以。

No comments:

Post a Comment