Sunday, October 30, 2011

講講萬聖節之四:Treat派糖果

講到萬聖節當然唔少得trick or treat,treat就係指派糖果,呢樣小朋友就一定係最鍾意架啦,以前哥哥細個,我地係唔俾佢食糖果架,去trick or treat攞番嚟糖果都係益晒李生,李生多數都係拎番去公司派俾人食。我初初都估唔到一晚會可以拎到幾多糖果,第一年豬扒妹去trick or treat,亦都係李太第一年trick or treat,糖係多到滿晒成個bucket。李太以前細個喺香港都唔興Halloween,到大個咗Halloween都係去吓哈佬喂,柴娃娃一班人去玩吓食吓嘢開吓party咁。嚟到美國,Halloween係一個好玩嘅日子,如果正值平日,當日都會見到D人打扮晒去坐巴士返工,去銀行你會見到tellers同bankers都會略為打扮吓應節,李太公司唔會有人著costumes,因為我坐果層係executive floor,我地平日都要著得靚D返工,講嘢都要細聲D。


講番派糖,去到萬聖節前一個月,好多商店已經有糖果朱古力賣,之前一個星期,間間商店超市嘅本周特價品都係朱古力同糖。李太上年好好彩,攞到免費試食朱古力嚟派,當日根本派唔完,於是又係益咗李生同李太D同事。




近年好多人都關注健康,美國肥人勁多,連小朋友都有好多痴肥問題,學校有好多都ban咗唔駛帶糖返學,連果汁都唔俾,一來係唔想小朋友sugar-hype,二來如果倒瀉(呢個經常會)咗清理會煩過水好多。另外好多父母關心自己小朋友之餘,都會喺Halloween唔派糖果,我見過派文具、蛋糕、米通、玩具等,或者派比較健康嘅糖果,例如low-sugar糖果、organic或natural果種,又或者sugar成份低D嘅。我自己整仔女嘅goodies bags時都會買natural sugar嘅lollipops,係我地個牙醫介紹,因為好少糖但又甜甜地,要俾小朋友食糖都食種健康少少嘅。


今年李家或者唔派糖啦,因為嚟攞糖嘅小朋友都唔多,而且今年Halloween係星期一,唔想玩到太夜,第二日又要返工返學,所以帶豬扒妹同哥哥去附近trick or treat打個轉就算啦,唔知今年會攞到幾多糖呢?

No comments:

Post a Comment