Friday, October 14, 2011

第107款:簡單拼髮蛇辮之2

20111011

呢個係近期新作,簡單快趣又得意,因為豬扒妹成日都會玩到披頭散髮,太麻煩嘅甩咗老師唔知點幫佢紥番,所以都係整D簡單嘅,甩咗都唔太醜樣嘅就好。




我由少D頭果邊(左邊)開始,由頭前方抽一小束頭髮紥成一條小辮,跟住將耳後果D頭髮劃出加入之前條辮拼成一條新辮,之後就再加入後腦中間一大束頭髮,又束成一條辮,去到呢度應該只剩下右前方至耳後頭髮,我就將剩底嘅頭髮綁成一條辮仔於耳側,成個蛇辮就完成啦,成個過程只係紥4條辮,用4個橡皮筋,5分鐘都唔駛。



 

你睇到呢張相可能會問點解豬扒妹塊面會咁損晒,無他,兩兄妹打交,唔好以為哥哥蝦妹妹,其實好多時都係豬扒妹出手打哥哥先,哥哥痛唔抵得就還手,咁哥哥指甲長得快,成日都會抓損豬扒妹,不過你地唔好睇小呢個妹妹,佢好狼架,大巴掌打大腳伸,如果唔問清楚就怪哥哥就唔得架,次次我都會問清楚,然後兩個都要罰。希望兩個大咗唔會成日打交啦,其實佢地兩個好錫對方,唔見就會搵,有嘢食都會留對方一份架。聽過人講: "Brother and sister are the best friends and the best enemies",完全切合。

2 comments:

  1. 做咩搞到啊妹咁呀... 陰公,,,
    [版主回覆10/21/2011 14:38:37]易拎,佢兩兄妹幾乎日日打交架,咩都爭一餐,爭行先,爭嗲人,爭食得快,總之咩都爭,其實我地冇偏心架,唔知點解個仔硬係冇安全感,想人注意,妹妹又野蠻,所以就水溝油,唯有睇實D,有咩E郁,就即刻分開佢地,唔係就必掛彩。

    ReplyDelete
  2. 你好勁為你好整好多髮型!
    [版主回覆11/15/2011 13:52:02]過獎啦,因為媽咪自己都貪靚,又想自己個女都靚靚見人。

    ReplyDelete