Tuesday, November 1, 2011

萬聖節後遇怪獸

今朝所見,講咗出嚟可能會俾人話,但我都係過來人,我一定唔會咁做。原來港女質素唔係香港女人獨有,呢邊好多白人都有,更有過之而無不及,比大陸煌蟲更厚面皮。

話說今朝搭巴士,可能係昨晚萬聖節,巴士司機玩得夜返唔到工,明明電子牌上寫Arriving,一轉頭就跳出8 minutes,心諗:「死啦,越來越多人,一陣上車唔只冇位坐,上唔上到都成問題」,於是把心一橫,見有時間就行番回頭路去上一個站等。

去到條龍都唔少人,平日小貓三幾隻等快車,今日條龍有十個人,走到龍尾,咁啱遇到朋友,佢當時食緊煙,排去我後面,剛剛開始傾第一句計,有個女人迎面而嚟,同我朋友講:"Can you stay away from the line?" 我朋友冇出聲,走埋一邊食,個女人就笑笑口話:"Because of the cigarette"。果陣我心諗:有冇咁大枝嘢?你怕煙味就自己走埋一邊啦,唔係叫人地走架嘛。我朋友食完枝煙行番埋嚟,同我講一陣個女人實叫人讓位,原來個女人大緊肚,我望清楚都應該有五六個月。


上到巴士真係幾多人,但仲有位,我上車時望一望仲有約四個位喺巴士車頭位置,呢d其實係三剎位,有disabled或seniors上車就要讓,我一向都冇問題,但今次......果個大姐上到車仲有兩個位,唔係最近門口嘅,但完全唔係太遠,只係門口數落第二排(由門口數過去第五六張椅),佢唔行去坐,居然企喺司機隔離同所有人講:"Anybody?I'm pregnant"。真係火都嚟,我同朋友講我死都唔起身,大肚大晒咩?對腳唔係跛。我再望望佢對boots,有成兩吋高,咁緊張個BB就唔會要靚唔要命,兩吋高跟boots啦。有時對住呢d大肚婆,佢地覺得好似老馮咁,試過我一次讓完個位俾個大肚婆,佢仲要眼厲厲,怪我唔一早起身,但我根本睇唔到佢,周圍其他人都唔讓,佢連Thank you都唔識講,大姐呀,我都有俾錢搭車架,咁矜貴就揸私家車啦。

以前我大肚都試過讓俾個肚大過我嘅大肚婆坐,成車西裝友、後生女冇人會主動讓座,有d直情望住我好似睇怪物咁,我試過坐車去唐人埠,成車有一半以上係唐人,有老有嫰,冇一個人俾個位我,我當時陀住豬扒妹8個月,個肚好似人地生孖胎咁大,後來因為巴士急停我差不多跌倒,有個白人老婆婆起身叫我坐,佢已經有70以上,滿頭白髮,我話唔駛,但佢堅持話佢就落車,我咁樣好危險,但周圍三四十歲嘅人完全冇反應。

公民意識讓坐係好應該,我都教對仔女要讓坐俾老人家,不過我好少同佢地搭巴士,因為多數周末出街都係去買嘢,遠嘅揸車容易就時間,只係有時同公公婆婆去唐人埠,李生又唔得閒果陣就會搭巴士,以前間preschool要搭兩程巴士,李生好早返工,我返工又唔會揸車,因為泊車太貴又難搵,所以果陣就要帶佢地坐巴士,so far都OK,因為我地上車多數有位,問題不大,遇到冇位我會教佢地企好捉實d柱,而家學校係walking distance,唔駛再就時間趕搭巴士,對我係一種恩賜。

如果可以改變自己,凡事唔好咁自我中心,我覺得世界會和平d,不過世上怪獸何奇多,唯有時刻警惕自己唔好做怪獸。






1 comment:

  1. 今日得閒啦~唉~一人1句講晒~睇個人~真要好好教新一代德育~今日CAFETERIA發生一件事令我身體不舒服手震是印裔肥經理
    [Maggie Kitchen回覆11/06/2011 02:03:44]講出來您就知~剛才去看中醫
    [版主回覆11/06/2011 01:50:33]保重呀,而家我都要學事事唔好太認真,因為心血少唔激得。

    ReplyDelete