Monday, November 14, 2011

醋漬醃菜彩虹椒 Pickled mixed veggies & peppers

咁啱李生買咗個細細嘅紹菜(又叫黃芽白),佢叫我切嚟煲雜菜湯,我見都用唔晒,不如留D整個醃菜啦。事緣係星期四去學校活動,之後去晚飯,果間餐廳個前菜係醋漬紹菜,爽脆又合酸度,問個老闆點整,佢話只係用D醋加糖醃幾日,但我覺得應該有D秘訣,不過人家做生意,當然唔會隨便講俾人聽,我心癢想試吓整唔整到人家咁好,今次機會嚟啦,因為齋整紹菜好寡,所以就攞咗婆婆幾個彩虹椒,所謂彩虹椒係細細隻嘅顏色細椒,唔辣不特止,炒起嚟仲好甜好爽,地中海菜都成日有用到,呢排賣得好平,$0.99一大袋非常抵食,一袋食幾餐。




材料:
紹菜    隨意(我呢次用咗約半個)





彩虹椒   隨意(我用咗7小隻)






醋     約8安士(200ml)

糖     2大湯匙
鹽     1茶匙
蒜頭    2瓣(去衣略拍)
月桂葉   1片





玻璃樽   1個


做法:
1)紹菜切成細塊,彩虹椒去芓切粗絲,放滾水中略灼撈起,倒去水份。





2)醋加入糖、鹽中拌勻。

3)紹菜及彩虹椒續少夾入玻璃樽中,倒入醋溶液,加入蒜頭及月桂葉,略攪拌至蓋過所有材料。





4)由於紹菜同彩虹椒之前略煮,放入醋之後仍有餘溫,待涼後放入雪櫃中,隔晚已可以食用。


小貼士:
1)紹菜不要滾太久,否則軟晒就唔好食。
2)彩虹椒紅色較甜,黃色橙色則較淡味,可按口味加減。
3)普遍用白醋醃菜,我用嘅係蘋果醋,貪佢有一陣果香同味略甜。
4)醋要蓋過全部菜同椒,要按玻璃樽大小同材料多少加減醋嘅份量。
5)蒜頭同月桂葉為個醋汁帶來香味,另外令醋汁多一個層次嘅口味,可以唔加都得。
6)嗜辣者加入切粒紅辣椒即可。
7)醃24小時已可以食得,如果試味嫌未夠酸可再醃多一日。
今晚撈起一小碟俾李生試食,佢密密夾,我已經偷笑,即係佢鍾意啦,結果佢話真係好好食,嘻嘻。

4 comments:

  1. 現在趕返工~稍後有心得

    ReplyDelete
  2. 好似話加梨/蘋果之類會食好好多
    [版主回覆11/20/2011 15:21:48]等我下次試吓加,多謝貼士。

    ReplyDelete
  3. 你一向都好知慳識儉,有廢物利用既本事,食完醃菜剩下來的醋又怎樣處理﹖因為蘋果醋都幾貴嫁。
    [版主回覆04/23/2012 13:16:58]咁都俾你知道我孤寒,哈哈,我會試下個蘋果醋醃完係咩味,之後決定加入沙律度做沙律汁定用嚟整糖醋骨等。

    ReplyDelete
  4. 李生有個這樣慳家的好太太,真幸福,也是對地球保壽。
    [版主回覆04/24/2012 15:29:43]唔係咩本事,只係見到唔想浪費,不竟我細個都同眾多獅子山下香港人一樣捱過窮,知道世界上有人會冇嘢食,而家新一代個個豐衣足食,以前我地只會驚今餐食完唔知有冇下一餐,新一代根本冇捱肚餓嘅可能,我要成日提對仔女,有其他小朋友冇嘢食冇衫著冇玩具,要佢地珍惜自己所有。

    ReplyDelete