Friday, November 11, 2011

自家製燒賣 Homemade Chinese Appetizer : Siu Mai

其實之前整過燒賣架啦,不過唔成功,因為買唔到燒賣皮,連春卷皮都冇,諗住試吓雲吞皮,唔掂,一D都唔似,又太大塊,要包到好大個,但就唔靚味道又唔平衡。今次去第二間超市搵到燒賣皮,於是就再接再厲,買過材料又整過。

明日係Veteran's Day假期,有人譯亡兵節,有人譯退伍軍人日,其實係紀念為國捐軀嘅士兵,但美國呢度唔係個個州都係法定假期,亦都唔係間間公司都會放假,以前我個部門冇得放,今年我地改咗,不過有少部份同事都要on duty,我呢D小薯仔就唔駛返工。

今晚因為學校有活動,去到差不多8點先返屋企,李生問我雪櫃D肉要整咩,如果今晚唔整唔知會唔會壞,我就話整燒賣,李生煞有介事咁問我係唔係用燒賣皮,因為上次果D完全唔似,係... 知道... 係燒賣皮嚟架... ...




材料:
免治半肥瘦豬肉  半磅
中蝦       約10隻
燒賣皮      約25張(1包應有過百張)
紅蘿蔔仔     適量

調味:
鹽        半茶匙
生抽       1-1/2湯匙
麻油       1茶匙
胡椒粉      少許
蛋        1隻

做法:
1)蝦洗淨去頭去殼去腸,蝦頭蝦殼可以留返嚟熬湯,可參考之前整嘅磨菇濃湯。蝦肉切細粒再將部份拍爛。
2)蝦肉加入豬肉中撈勻,加入鹽、生抽、麻油、胡椒粉同撈勻。
3)雞蛋分開蛋白蛋黃,蛋白加入肉中拌勻,蛋黃略加留用。



4)將約一湯匙肉放於燒賣皮上,先摺起兩邊,再用手指摺起一頭一尾,成為一個四方形盒袋狀。





5)將四個突出部份搽上少少蛋黃收入盒袋邊,成為一個四方盒狀,只有最上面開口見到肉部份。



6)紅蘿蔔仔磨蓉,灑少許於燒賣開口部份。



7)鑊中加水煲滾,燒賣隔水蒸約10分鐘。







小貼士:
*肉可以較得略為鹹少少,因為燒賣皮冇咩味,加埋肉就剛剛好啱味。
*熱食一流,凍咗都OK,但再蒸熱會好食D,用微波爐叮個皮好快會硬。
*千萬要買燒賣皮整,春卷皮都可以,不過一般較為大塊,要剪成細塊至啱用。
呢個大約係整25個嘅份量,但都要視乎你買嘅燒賣皮大小而定。


後記:李生話差咗D麻油香味,下次要整會加番多D。

1 comment:

  1. 係BK見到妳整的燒賣, 原來燒賣咁容易包, 我初時以為好複雜, 謝謝分享^^
    [版主回覆11/13/2011 01:41:19]唔複雜,只係續粒包花時間同一定要買啱皮。

    ReplyDelete