Tuesday, November 1, 2011

雜菜沙律 Mixed Green Salad

2011年11月1日


今日同李生去買餸,佢買咗兩個西蘭花、一棵西生菜,我就買咗一袋磨菇、一大塊五花腩、一盒豆腐,準備呢幾日整D好嘢俾李生同哥哥食。李生叫我整沙律俾佢做午餐,佢話要改變飲食習慣,中午要食得健康D,李生用咗個半月減去11磅,因為公司同事打賭,暫時李生嘅紀錄居首,贏咗會有各人夾份嘅120蚊,李生話會用嚟請班同事BBQ。



講番今晚個沙律,係全蔬菜,不過係好好味架,我一D都唔會虐待李生,雖然佢成日要做實驗老鼠,但我絕對唔會要佢食難食嘅嘢,而事實上李生好識食,難食嘅佢係唔會食架。


材料:
西生菜    1棵
西蘭花    2小個
甘筍     2條
青瓜     1條
Feta cheese 適量

調味料:
鹽      少許
胡椒粉    少許
橄欖油    少許
糖      少許
Caesar dressing    1至2湯匙(自行調味)

做法:
1)生菜洗淨撕成細塊,隔水待用。
2)西蘭花切去莖部份(勿掉棄,下篇會講點用嚟整個涼菜),再切成細棵,洗淨。放入煲中灼熟,盛起即時放入凍水中冷卻。
3)甘筍去皮切成細條,青瓜去皮刨片。
4)以上材料隔乾水份後,放入盤中,加入調味料拌勻。
5)裝盤後灑上Feta cheese即成。

呢個沙律係有少少功夫,其實如果鐘意,西蘭花可以生食都,不過有人話怕生食有蟲。



今晚整咗有4盒,足夠李生同李太兩日嘅午餐啦。

1 comment:

  1. 生蟲~我都覺得會呀~蟲是學在花內~不過學校經常食喎~您不好食太多甘筍/番茄/青瓜要去皮如果不是會臉上色~李生半個月11磅利害~我減5lb就夠了~
    [版主回覆11/06/2011 01:47:14]我都唔係成日食甘筍紅蘿蔔,青瓜都一般啦,冇醒起會皮膚變色TIM,好彩你提一提啫。平日西蘭花多數都係用嚟煮熟餸,加埋洗時落少少鹽,所以都唔怕蟲,係生食至驚D。

    ReplyDelete