Thursday, October 13, 2011

基本髮辮編法10:四手辮之2 4-Strand Braid 2

前一篇講過四手辮有另一個編法,基本上第12個步驟都係一樣,不同嘅係加入第4束頭髮嘅次序。




1)將頭髮分成四等份:1234
  



2)以三手辮方式將123束頭髮鬢成一組三手辮,第1束頭髮由上面橫過第2束頭髮,再由第3束頭髮下面穿過。於是你會見到左邊一條三手辮,右邊就有一束單丁頭髮。

 



3)完成一組三手辮之後,第4束頭髮都加入讓第1束頭髮由上面橫過。




4)呢個就係同四手辮之1不同之處啦:依次序,以第2束頭髮開始織一次三手辮,而唔係第4束頭髮,第2束頭髮同之前第1束一樣,先由上面橫過隔離果一束頭髮,再由下面穿過再隔離果一束,完成呢個步驟時,係左兩束右兩束頭髮。





5)將第1束頭髮由第2束頭髮下面穿番過去左手邊,咁就完成第二組三手辮,第三組就由第3束頭髮開始,如此類推。



6)完成之後其實同四手辮之1

分別不大。

秘訣:

1)但呢一個做法較適合打橫編嘅四手辮,因為總係由一邊開始,條辮會容易傾向側埋一邊,如果係打橫織當然仲好啦,自然側向一邊,但如果係打直織,記得每編一組要拉番緊同就番個位。

2)呢種編法好處係唔駛記住幾時由上面橫過隔離果束,幾時要由下面穿過,出錯機會會少D

3)可以因應你自己習慣,由左織去右或者由右織去左都得,原理係一樣,個樣都係一樣。

4)可唔可以以法國辮或者荷蘭辮咁加頭髮?當然得啦,我做過實驗,都係先由三手辮開始,四手五手七手都係一樣,遲D我再Post法式多手辮上嚟俾大家睇吓。

No comments:

Post a Comment