Wednesday, October 26, 2011

講講萬聖節之三:扮靚靚

萬聖節點都唔少得「扮嘢」,無論係扮到靚靚定係扮鬼扮怪,呢度好多人都非常認真,好多父母都好捨得花錢為小朋友打扮,我見過花幾百蚊買件公主裙俾個女著一次嘅,又有朋友肯年年花錢置裝嘅大人,冇錯,係大人,小朋友要年年買我理解,因為小朋友快大,第二年已經會唔啱身,但大人年年買新裝我自己就就唔會啦,我其實會傾向想自己整,不過而家真係好忙,有時間都會留返嚟教對仔女,同佢地玩多D。大人衫又好,小朋友衫又好,可以由好平去到好貴,當然太平嘅就冇可能要求質地好,始終都係一分錢一分貨,但好多時減價係會執到又貴又靚嘅,只要你唔介意未必係最Hit嘅,萬聖節之後好多賣呢類變粧用品嘅網站或公司都會減價,有D會係平過半價,甚至更低,只要唔介意要放成年先會用得著。



我上年年尾就係買咗一年魔法奇緣(Tangled)裏面果個長髮公主Rapunzel嘅裙俾豬扒妹,原價係$39.99,特價$9.99,我一見到即買,今年豬扒妹著仲係有大,或者去到出年佢會可以著到。



而哥哥呢件消防員衫又係好抵,質地非常好,只係賣晒黑色,只有呢個淺啡色,但喺Costco賣$23.99,唔知可以著多一年,因為哥哥返咗K後就高咗,有D褲已經吊腳,好多衫都覺得細要換過大D嘅,所以下年可以再著嘅機會係50/50。





另外,亦會有人將著過嘅二手Costumes放上網賣,有時都會係幾新淨嘅,不過我暫時都冇買過二手俾對仔女著,因為我都已經搵到幾平幾靚嘅,上網買二手有時嚟到唔鍾意又未必有得退,反而我有諗過去買D二手店睇吓,因為都真係會好平吓,例如救世軍、Thrifty Shop果D都好平,但我唔係幾頂得順有D會有種味,而且我成日會懷疑咩人著過,對仔女D皮膚咁鬼敏感,所以暫時我都未可以過到呢個心理關口。


我自己就暫時有兩套衫,一件係蜘蛛網Cape,係上年喺Walgreens有Coupon買嘅,好似係$9.XX。另外有一件紅色甲蟲衫係之前有個專賣Costumes網站大減價買嘅,應該係十幾蚊,質地OK靚架,只係李太身材唔靚,或者今年都會試吓著,帶對仔女去Trick or Treat。


而家衫準備好啦,仲有咩要做呢?

2 comments:

  1. 點都好~一定要自己開心~過節之後買最低~剛才囡才說很回憶~10多年前我用(奏)紙雙面膠紙做了萬聖節裙給她~母愛一言一行對孩子是永久內心儲值
    [版主回覆10/30/2011 09:01:43]係架,開心最重要,但我C9仔性格好早養成,嚟到美國就發揮格價小宇宙,搵平嘢買我都好享受。

    ReplyDelete
  2. 唔好意思呀, 我在網上見到你仔仔套消防衫..我想問一問可以係邊到買呀
    我個仔學校開PARTY 要..我找不到咁靘的呀

    可以話我知嗎?
    joveycheng@gmail.com

    劉太
    6/6/2012
    [版主回覆06/06/2012 12:45:31]你住美國嗎?我係喺Costco咁啱見到,但Costco貨一批批,賣完就冇,而家都應該冇得賣啦。套衫真係幾好質地,我個仔好迷消防員,套衫連埋頂帽,不過佢有另一套果頂帽仲靚,對靴係爸爸以前做嘢經過一間舖頭見到,不過好鬼重。

    ReplyDelete