Tuesday, October 25, 2011

講講萬聖節之一:Trick or Treat



萬聖節Halloween係每年10月31日,美國呢度Halloween當日小朋友就會化粧去Trick or Treat問人攞糖果,大人就會開化粧派對,準備糖果守候家中去派糖俾到來Trick or Treat嘅小朋友。聽李生講,以前環境唔同而家,人心冇咁複雜,佢同其他朋友唔駛大人陪同去Trick or Treat都唔會有危險,而家唔得啦,尤其是近年經濟唔好,搶劫案、暴力犯罪都比以前多,真係唔可以就咁俾小朋友自己去陌生人家中Trick or Treat,我地都係去咗Trick or Treat兩三年,通常都係食完晚飯天黑前出動,8點就返屋企,因為豬扒妹同哥哥最遲9點就上床瞓,我地唔想佢地玩得太攰,第二朝起唔到身返學。


今年Halloween喺星期一,好多學校都會提早開Party或者Parade,呢幾年大商場喺萬聖節前同當日都會有好多活動,例如化粧遊行、Trick or Treat、遊戲、派Goodie Bags等等,未嘗唔係一個安全嘅選擇,家長可以唔駛擔心小朋友去陌生人屋企拍門,又唔駛去到好夜,擔心第日返學唔知醒。

我帶豬扒妹同哥哥去Trick or Treat,我唔會間間屋都去拍門,因為有個不成文規矩,如果有派糖嘅家庭,一定會有萬聖節裝飾,燈呀、蜘蛛網、女巫、Skeleton、Ghost等,唔會少得嘅係南瓜,有大個有細個,如果有放南瓜喺門口嘅就會有糖果派,如果唔見有放出嚟,可以唔駛去按門鐘啦,唔好睇少呢個發現,李生係土生土長都唔知呀,而且呢度大部份獨立屋都會有樓梯,吓吓要行十幾廿級上去按鐘,然後發現人家唔睬你,又要行番十幾廿級落嚟,如是者一晚係非常好嘅減肥運動,如果日日都係萬聖節,我估我一定可以好快變番做索女。

1 comment:

  1. 哈哈~土生仔真不錯~我講到出口啦~有無介紹個比囡囡~哈哈~您點識佢~土生仔係2類極端~一是您老公果類令一就是不認種果d最衰~駱家輝屬於您老公那類精裝佢老婆好似是唐人~佢都識講唐話~2-3成好過話不識~土生妹最多啦~~~您個仔似佢老豆~上文我已經講了~目前您同個仔就講英文~因為他已經遲~不好再令他增加負責~同得意妹講廣東話~不用理她?回應...忥憑經驗它日會妹會識~亞仔的事~您就用森林小白兔今日不小心...想同小麻雀...可能小白兔怕小麻雀會飛就用手...結果....好有效以前我就教我個仔~好成功~抓...因為是...私人地方您都有喎~~~至於那些測驗當然信不過也只是一些正常反應唶~都講了亞哥是遲加上環境他不同本土環境喎~以前囡....也做個智力測驗多鬼餘啦~好彩用平常心處理~hk仔人人都話佢蠢~佢細個咬人~當然佢兩個不可和我個仔比較~根本就無須比較~好啦~有空再講~電話是703-268-5661~我不是姓陳~係來US才跟衰公
    [Maggie Kitchen回覆11/05/2011 10:49:24]CA慢VA4個鐘~星期六下午至SUN.都有空~如果有事~轉頭再打過囉~大家有緣相聚不要太拘緊~囡下個月23歲~今日看耳鼻喉科個醫生是越南華裔~不會說唐話但無抗拒唐人~很好不錯~今日報紙講駱家輝.....有無睇~今日事心情無奈~~~電話講
    [版主回覆10/31/2011 08:00:16]囡囡幾大呀?我老公D朋友都偏大年紀,四五十歲單身都仲有,我DC由十幾到三十都有,不過你捨得囡囡嚟加州?我同李生係好老土嘅相睇,大家見到覺得可以試吓,就Email電話(當時我返番香港),後來我Come for good,先真正拍拖,幾個月後決定結婚,一年後結婚,第二年生仔,再年半生女~仔仔未必如醫生所說嚴重,不過而家有訓練真係幫到佢,個女學習冇問題,但超級硬頸同大脾氣,唯有就住性格嚟教~你果邊同加州有幾多時差?咩時候打俾你好D?

    ReplyDelete