Tuesday, November 29, 2011

再來一個醃菜:紅白蘿蔔蘋果

之前醃過一個黃芽白彩虹椒,李生可以當飯咁食,佢係一個人拎住個玻璃樽,揸住對筷子夾,好明顯係想一個人食晒成樽啦!李太爸都食得好開心,佢只係密密夾冇出聲,第二日出唐人埠就買咗個中型白蘿蔔,李太媽話李太爸想食醃蘿蔔,屋企又仲有紅蘿蔔,於是就整呢個紅白蘿蔔醃蘋果啦。蘋果係上次網友Maggie Kitchen話加蘋果同梨做醃菜會好食,橫豎屋企剛剛又買咗蘋果,試吓無碍啫。




材料:
白蘿蔔   中型1個
紅蘿蔔   細條2至3條 
蘋果    中型2個



醃料:
醋     適量
蒜頭    1顆
乾紅胡椒  半至1茶匙(視乎口味加減)
鹽     少許
黑胡椒粉  少許

做法:
1)白蘿蔔去皮,切成細塊長條狀,約手指長度。蘿蔔皮不要丟掉,可留用做雜錦涼拌
2)紅蘿蔔去皮,一樣切成細長集狀。
3)蘋果去皮去芯,切成塊狀,蘋果皮可用作做雜錦涼拌



4)把白蘿蔔紅蘿蔔蘋果相間放入玻璃樽裏面。
5)倒入醋和其他調味料,蓋上樽蓋,略為搖勻,醋要蓋過所有材料。



6)放雪櫃兩至三日就食得,試味後如果未夠醋味可再醃耐少少,通常兩至三日就OK。

小貼士:
1)我用日本蘋果醋,會帶少少甜,如用白醋,可以著量加少許糖以中和酸度。
2)蘋果以較爽肉質為佳。
3)唔食得辣可以唔加乾紅椒同黑胡椒粉。
4)呢個方法醃青瓜都可以。
5)唔好浪費,削出來嘅蘋果皮、白蘿蔔皮可以做雜錦涼拌,係一個簡單省錢嘅前菜和下酒菜。

2 comments:

  1. 好正呀!!!
    [版主回覆12/02/2011 14:57:34]多謝,麻麻地啦。

    ReplyDelete
  2. 唔怕蘋果皮有臘質和蔬菜皮有農藥嗎﹖雜錦涼拌蔬果皮又怎樣做法﹖
    [版主回覆04/23/2012 13:13:52]搵熱水浸一浸蔬果先就好好多架啦,我會放少少鹽去省下。涼拌雜錦你按涼拌雜錦幾個紅色就會link去另一個post,果度有介紹點做。

    ReplyDelete