Monday, May 7, 2012

為小朋友做菜之10:焗肉丸兩味

因為仔仔學校去周年旅行,所以我特別整咗幾樣嘢帶去,其中一款(兩款)就係焗肉丸,平常仔仔唔食肉,但會食肉丸,相信係finger food嘅關係,由細到大佢都鍾意用手拿食物,我估係因為觸感方面,佢要觸摸去感覺,如果唔係D咩場合,我都由得佢,去旅行只要洗乾淨對手,而食物唔係會食到一手油,用手拿都可以接受嘅。初初諗住就咁整普通肉丸就算,但睇下舊肉咁dry,於是又加咗好多不同菜蔬,況且到時會分俾其他小朋友,有菜會健康D,搓搓吓又諗,如果香口D,小朋友會鍾意多D,但我唔想開大鑊油炸,於是就加咗麵包糠用芝士焗多一款啦。



材料:
豬肉     1磅
蘿蔔     1杯(約兩三細條)
西芹     4瓣
芫茜     適量

調味: 
鹽      半茶匙
豉油   1湯匙
糖      少許
粟粉   1/4茶匙
水      1湯匙
麻油   半茶匙

芝士肉丸另需:
麵包糠 3至4湯匙
芝士粉 2至3湯匙

做法:
1)將豬肉刴爛或買現成攪碎豬肉,蘿蔔磨蓉,西芹切細粒,芫茜刴碎。
2)將所有材料拌勻,加入調味攪勻,用手略為撻幾下,等肉起膠質。




3)將一個焗盤鋪上錫紙,將約1湯匙肉料搓成圓形肉丸,排放於焗盤上。
4)焗爐預熱375度F(180度C),將肉丸焗10分鍾,反轉另一面再焗5分鍾至熟透。


芝士肉丸做法:依以上做法,另將麵粉糠同芝士粉混合,將肉丸沾滿麵包糠芝士粉後排焗盤上,依法焗熟肉丸。





小貼士:
1)肉要買帶有肥肉,否則焗完又乾又瘦,想小朋友食都幾難。
2)加入之菜蔬要切細,搓肉丸時至會好睇,如果小朋友唔鍾意食菜蔬,呢個步驟更可以令佢食咗都唔知。
3)芫茜可加可唔加,另外可以加入洋蔥或薯仔粒。
4)用silicon baking sheet比錫紙更方便,又冇咁易燶,否則就最好查看同反轉多次,以防止肉丸焗燶同黏住錫紙。
5)豬肉要煮熟,但太熟就會好乾,焗嘅時間要根據個別焗爐爐溫調較,搵枝牙籤拮入肉丸,抽出嚟冇肉黏住就係得架啦。

2 comments:

  1. Pandora 香傭講法文May 9, 2012 at 1:31 PM

    好煑意
    [版主回覆05/11/2012 00:16:10]哈哈,其實我都係來來去去果幾味。

    ReplyDelete
  2. 扮代表一句~您囝.....不大會與人相處及表達~都昆太心急~您就作故事.....小動物因想.....太心急結果......啦~包事半功倍
    [Maggie Kitchen回覆05/13/2012 05:34:48]看來您囝自己讀故事能力有限~他手快過腦.....肯定有一些少障礙~不過會因年齡減輕~最緊要不好傷害他~您講故事.....是帶他去思考處理~不是控制他~我囝少時在家也有這狀況~在在學校卻很好~這問題您一定要小心處理
    [版主回覆05/13/2012 05:04:20]你講得全中,佢真係好心急,表達唔到就用手,所以麻煩多多,而家試緊教佢自己讀故事,因為已經識認少少唔太深嘅,隔個星期帶佢去圖書館借書。

    ReplyDelete