Friday, May 18, 2012

第132款:荷蘭鬢辮變化款 Dutch Braid Variation

法國辮荷蘭辮已經係豬扒妹成日梳嘅髮型基礎,有時都手痕諗下有咩變化,有時係心中有個初稿諗定點紥,有時係拎到頭髮上手,紥下紥下有靈感,呢個係後者,大前提係將會遮面嘅頭髮紥晒上去唔篤眼。



我係先由左邊前面抽起一小束頭髮,分成三等份,以半荷蘭辮方式,只由下面加入頭髮,加嘅時候要留意頭髮下方嘅頭髮分界要平整,唔好一忽多忽少,要儘量跟番頭型,同時上面頭髮要平滑。





去到頭中心部份,我改由頭前方加入頭髮,而條鬢辮方向就唔係向前方,而係成一直線垂嘅耳旁邊。




1 comment:

  1. 嘩~同自己個女扎頭髮係我一直嘅夢想嚟gar!不過天父比左個仔我~
    [版主回覆05/21/2012 13:10:37]男仔扮靚係冇女仔咁好玩,不過男仔都有男仔好,我個仔好鍾意幫手做嘢,大D我旨意佢搬搬抬抬,反而個女就懶啦。

    ReplyDelete