Thursday, May 3, 2012

乾炒牛河 Stir-fried Ho Fun wtih Beef

乾炒牛河係李生至愛,佢成日去餐館都會叫呢個,不過出面餐館一般炒得好油,無他嘅,餐館唔係用易潔鑊,炒鑊果個唔會想炒完洗一大餐,於是要唔黏鑊就會加好多油炒,有時食唔駛拎番屋企,第二日帶飯,入微波爐叮完之後就成個碗底都係油,以前自己初初炒唔係斷晒就係痴晒鑊,而家唔同啦,我用好少油之餘,河炒又唔斷又唔會糊晒,心理上係健康過出面食。



材料:河粉     1包
洋蔥     1/3個
芽菜     適量(我買包裝1包,用咗半包)
牛肉     半磅
蒜頭     兩粒
蔥        1條

醃牛肉調味:
鹽         少許
胡椒粉   少許
豉油      半湯匙
粟粉      1/5茶匙
水         少許

炒粉調味:
豉油         1湯匙
老抽         1湯匙
美極醬油   1/2至1茶匙
鹽           少許
糖           半茶匙

做法:1)牛肉橫切成塊,加入醃肉調味,置一旁醃15分鐘。


2)芽菜洗淨瀝乾水,洋蔥切頭尾部份,切片再撕開一層層成洋蔥條。




3)河粉撕開一條條,置一旁待用。


4)蒜頭去衣拍幾下,青蔥洗淨去衣去根,切成一段段。
5)易潔鑊下牛肉片煎至約8成熟,取出待用。




6)同一隻易潔鑊下少許油,蒜頭爆一爆,加入洋蔥炒至變色,之後加入芽菜、蔥段炒至軟身。




7)河粉加入鑊中,用一對筷子將粉同洋蔥、芽菜炒勻。


8)加入炒河粉調味料,用筷子快手拌勻至河炒完全上色,加入牛肉略拌勻就可上碟。





小貼士:
1)牛肉先不要炒,只要兩邊煎至8成熟,如果唔係就好容易過老變硬。
2)河粉一定要撕開一條條,呢樣唔懶得,唔係一落鑊就痴埋晒,用鑊鏟不易分開河粉,只會整斷晒。
3)河粉不用汆水過冷河,撕開一條條後最好放一個兜或筲箕中。如果驚唔乾淨,充其量用少許暖水沖一沖,放於筲箕中晾乾或抹乾。河粉洗水後會變軟,一炒就斷之餘仲會炒到痴埋一舊舊。
4)調味其實好隨意,如果覺得唔夠味或唔夠色,可以加多生抽或老抽。
後記:
李生食完好鍾意,不過佢話D粉好食過牛肉。因為李生鍾意食,李太加咗重料牛肉,但李生話D粉好味過D肉,所以揀咗好多肉出嚟冇食。仔仔一向都係唔肯食肉,呢個佢都係食粉唔食肉,早知就齋煮炒粉,而家D肉好貴,唔減價都唔多買得落手。

4 comments:

  1. 下次加入 (薑絲)去炒炒芽菜 ?更帶出牛肉味 及不腥 !
    [版主回覆05/10/2012 01:32:28]收到,謝謝師傅。
    [周公 Kai回覆05/04/2012 16:33:32]很多炒牛河 欠薑絲 ! 牛肉 配 陳皮+芫茜 ? 牛肉燒賣/牛肉腸粉 等.炒河用濕粉更滑?
    [版主回覆05/04/2012 14:15:34]多謝師傅提點,我老公話硬係差少少,諗極都唔知係咩,原來係薑絲。

    ReplyDelete
  2. Mìtôm Hâmhâm...May 9, 2012 at 10:24 AM

    thank
    [版主回覆05/10/2012 01:32:51]

    ReplyDelete
  3. 落多少少生粉醃牛肉, 滑d
    [版主回覆05/11/2012 00:13:49]已經落咗少少生粉,把鬼佢有D黏鑊添。

    ReplyDelete
  4. 河粉炒得很靚~我遠不及您
    [版主回覆05/13/2012 05:05:35]麻麻地啦,好彩老公鍾意食,唔係要我啃晒就大件事,肥死我。

    ReplyDelete