Friday, May 25, 2012

IKEA早餐

IKEA係一間瑞典公司,業務遍全球,以前喺香港,李太好鍾意去逛,因為樣樣都係簡單得嚟好靚,最鍾意呢隻簡約的幸福,曾幾何時有朋友兩公婆都係IKEA迷,新居就佈置到好似一個IKEA示範單位咁。美國呢邊都有IKEA,但定位同香港好唔同,呢邊IKEA = CHEAP,一般美國人覺得去IKEA係因為平,但唔等同好,試過同老公講去IKEA買小童床,因為又幾靚又平,橫豎小童床都係瞓得三兩年,唔駛買咁貴,老公都話好,但當佢問有小朋友嘅朋友,個個異口同聲話老公cheap,果D床點可以俾小朋友瞓,我心諗唔通個小朋友可以瞓爛張床咩,只要木質夠實,設計安全,就算瞓兩三年爛都OK,個仔到時都要換床啦,最後我地都係冇買到IKEA嘅小童床,豬扒妹同哥哥兩張兒童床都係二手,姑仔俾我地嘅,都大大話話瞓咗好幾年,咩都抵晒。

香港IKEA讀易KEY牙,美國讀艾KEY牙,初初真係唔多慣,呢度好多人去IKEA唔一定係買嘢,而係去食嘢,有咩咁好食?有架,最正係個瑞士肉丸加lingonberry醬同肉汁,次次同我細佬去都要食,而家一碟15粒要差不多$5,試過去食兒童餐好抵,幾蚊有個combo,有通粉或雞柳加果汁同生果。早餐選擇都唔少,今次我地係去咗Palo Alto果間食早餐,因為李生要買過一個laundry bag,呢個款用咗七八年,換第三個,都算係好耐用。





早餐選擇唔係好多,有French Toast加Syrup,其實係肉桂多士加糖漿,兩個小朋友鍾意沾糖漿,玩多過真係鍾意,但唔知係咪肚餓,每人食咗差不多兩塊麵包份量。早餐有焗薯仔粒,我覺得醎咗D;有幾片切得好似紙咁薄嘅bacon,唔算肥但真係薄到連bacon味都食唔出;仲有炒蛋。Big Breakfast大早晨就多一份French Toast,分咗部份俾對仔女食。另外叫咗斑戟個果醬,斑戟應該係麥粉做,所以唔係好滑,但沾果醬唔錯,但豬扒妹唔欣賞。




呢度環境好好,樓底高採天然光,檯椅都係天然色,有適合小朋友嘅圖案,有BB椅,全部自助形式,自己去揀食物,之後去俾錢,除樽裝飲品外,去到收銀會俾杯你去自己倒,加幾毫子有全日咖啡任飲,真係有人拎份報紙去睇,一路食一路飲一路嘆,全日未必,但半日一定唔少。






食完自己收拾,放去特定收集盤同架上面,定時有人去處理。今次個早餐一家四口,計埋兩枝飲品,大約$12,小朋友食得開心就無價啦。李生又買到佢想要果個洗衣籃,而家賣到$8,但都係算幾抵用。

5 comments:

  1. cheap~
    [版主回覆05/27/2012 03:17:47]都唔係全部都差,我都買過IKEA書架,實木造,當然唔會係百幾港紙果種,用咗十年都仲好好,都係一分錢一分貨。

    ReplyDelete
  2. 好抵喎 15粒$5
    [版主回覆05/27/2012 03:18:17]US Dollar 5

    ReplyDelete
  3. 地方唔錯,等我D細路返黎時,一齊去囉?
    [版主回覆05/27/2012 15:42:35]地方乾淨,食物都算平,不過唔係有嘢買順便去都幾重皮,而家D油咁貴。

    ReplyDelete
  4. HK 啲食物差咗好多.... 得HOT DOG 同丸叫好味咋....
    [版主回覆05/27/2012 15:44:28]肉丸係台柱,下午張張檯都有一碟,熱狗OK又平,呢幾個早晨最平99仙,最貴$2.99,如果近D,我估我地會成日去。

    ReplyDelete
  5. ikeaD嘢食的確平靚正!

    其實,我的小件傢俬和洗衣袋,computer chairs 都在 ikea 買.....
    貪佢用爛咗都唔心痛!
    但裝修的地板,厨厠.....我就不敢用ikea了(雖然很好看)

    我發現,ikea的嘢, re-sale value 其實不錯..
    之前從父母家的baseman小套房,搬到現在自己的新家.....很多在小套房的傢俬都是ikea....因為便宜輕巧慳位.......
    但新家是剛remodel的 house ...部份.ikea傢俬就末必全部能match新居.....
    雖然都用咗5-7年以上....但我用嘢保持得不錯架!
    我放上craiglist賣......
    反正揾goodwill, goodwill 話唔要(也許goodwill兼 ikea cheap啩? )
    掉咗佢又很浪費....
    果然D人肯用半價或以上的價錢買,仲幫我搬埋走!(其實有人不用錢幫我搬走巳很快樂了)

    還有, ikea的床單等用品也不錯.....好平!
    用在主臥房可能有点low.....但用在客房,小孩房間就又靚又經濟了!
    [版主回覆05/31/2012 05:31:28]不錯,細傢俱IKEA很化算,我有很多嘢包括個laundry bag、椅墊、木摺櫈、儲物架等,都係IKEA貨,都用咗五六年,個laundry bag就換第三個,老公始終鍾情佢,遠遠都要特登去買。你講得啱,小朋友房客房最適合,另外大學生住Dorm都啱用。

    ReplyDelete