Thursday, May 3, 2012

素炒河粉 Stir-fried Ho Fun with Vegetables

因為李生覺得我之前炒嘅河粉好好食,但佢唔係好鍾意個牛肉,加上仔仔唔多食肉,於是李生提意用素菜炒河粉,不過今次李生好狼,居然要買兩包粉炒,上次一包都一餐食唔晒,今次足足有四大個午餐盒。原本諗住買白菜仔同炒,但昨日去到超市見到白菜仔唔多靚,所以冇買到,只係用屋企有嘅西芹芽菜同洋蔥炒就算啦。



材料:
河粉     2包
芽菜     半包
西芥     3瓣
洋蔥     2/3個
蒜頭     2粒
青蔥     1條

調味:
鹽          1茶匙
糖          1茶匙
生抽       2湯匙
老抽       2湯匙
麻油       1茶匙
美極醬油 1茶匙

做法:
1)河粉先續條撕開待用。


2)芽菜洗淨瀝乾水,洋蔥去頭去尾切片後撕開一條條。




3)西芹切成幼絲,蒜頭去衣拍幾下,青蔥切段。



4)先下少許油落鑊,爆一爆蒜頭,加入青蔥同洋蔥,炒至洋蔥略變色。
5)加入西芹、芽菜同炒至軟身,再加入河粉,以筷子拌勻。


6)混合調味料後加入鑊中,快手拌入河粉中,試味OK後可上碟。




小貼士:
1)素炒河粉嘅配料可以有好多變化,加入菜蔬例如各式青菜、木耳絲、紅蘿蔔等都係好選擇。今次我覺得西芹太少,西芹爽爽脆脆口感好好。
2)河粉一定要撕開一條條,呢樣唔懶得,唔係一落鑊就痴埋晒,用鑊鏟不易分開河粉,只會整斷晒。
3)河粉不用汆水過冷河,撕開一條條後最好放一個兜或筲箕中。如果驚唔乾淨,充其量用少許暖水沖一沖,放於筲箕中晾乾或抹乾。河粉洗水後會變軟,一炒就斷之餘仲會炒到痴埋一舊舊。
4)調味其實好隨意,如果覺得唔夠味或唔夠色,可以加多生抽或老抽。


後記:
仔仔話要食午餐肉,因為學校有同學帶spam musubi做午餐,佢覺得好得意,要求媽咪整,但因為我地買咗河粉,所以折衝辦法係將午餐肉切粒灑上粉面,只要仔仔肯食,午餐肉唔係十惡不赦,加上唔係成日食,做個小朋友喜歡嘅午餐盒係做媽咪嘅願望。

No comments:

Post a Comment