Thursday, May 31, 2012

雜錦沙律配自製芒果乳酪醬汁 Mixed Salad with Homemade Mango Yogurt Sauce

李生要求食沙律做晚餐,我咁啱有一大包做沙律生菜,原本想就咁加個沙律汁就算,但望落好齋,應該提唔起李生食慾,一個大男人又點食得飽?所以就睇下雪櫃仲有咩可以加入去,哈哈,好彩我個雪櫃通常都有七成滿,都有不少材料係百搭,睇下個沙律有D咩。


材料:生菜 適量
甜紅椒 1個
磨菇 10隻
提子乾  3大湯匙

醬汁:自製芒果乳酪醬汁  http://rosemaglive.blogspot.com/2012/05/mango-yogurt-sauce_12.html

做法:1)生菜洗淨瀝乾水,手撕或刀切成細片。
2)紅椒洗淨去蒂去芓,切成幼條狀。
3)磨菇洗淨瀝乾切去黑色或有泥部份,再切成片。
4)除提子乾外,將所有材料放入大兜中,加入適量醬汁拌勻,最後灑上提子乾即成。


小貼士:1)可加入不同顏色甜椒令沙律更多色彩。
2)磨菇生食必須浸洗乾淨及切去黑色有泥部份,可加少許鹽入水中擦洗。
3)提子乾可以紅苺乾、黃桃乾或西梅代替,一樣美味,黃桃同西梅大個,要先切成細粒。

後記:
李生初初見到大盤沙律話冇可能食得晒,我話食淨做聽日午餐啦,結果佢係食咗差不多半盤,之後食咗兩球雪糕,即係打番和,都好嘅,晚餐食少D清D,咁佢會有少少quota食零食。

1 comment:

  1. 李生要求食沙律?? 佢飽唔飽架.... 咁大隻...
    [版主回覆06/01/2012 13:09:00]我都好懷疑,我就OK,佢晚餐真係冇理由會飽,不過我地早食飯,有時佢會夜晚一路追劇一路食嘢,好似個guacamole,就係整俾佢點粟米片架。午餐時佢會沙律加生果,但到4點嚟接我放工成日話肚餓,佢一日計埋零食應該有四五餐,不過最衰係唔食早餐。

    ReplyDelete