Wednesday, May 16, 2012

香茜炆腩肉

其實豬腩肉近呢一年我都成日炆,因為李生同李太爸都好鍾意食。今次呢塊豬肉係之前李太想焗燒肉買嘅,但因為個神經焗爐,今次燒肉又失敗,個爐成日自動降溫,只要低過400度就一定唔著,去到400度都冇用,一陣又自己熄,所以呢塊肉焗咗成個鐘都唔成功,一D都唔似焗咗咁耐,真係好心淡,但咁大塊點都唔好嘥,於是就諗咗用嚟炆,由於塊肉已經之前醃過煮過,我今次用少好多調味,怕塊肉出嚟太醎,以下所寫嘅調味份量係正常煮要加嘅。



材料: 
五花腩 2磅
芫茜    1大把
蒜頭    1個
蔥       3條

醃料:
鹽       1至2茶匙
胡椒粉 少許

調味: 
生抽    2湯匙
老抽    2湯匙
鹽       半茶匙
糖       1湯匙
花雕酒 1湯匙半
麻油    少許
水       適量

做法: 1)五花腩先以鹽同胡椒粉搽勻醃過夜,煮前半小時取出放室溫。
2)煮滾一煲水,將五花腩放入水中煮約10分鐘,瀝乾水份待涼,切成約兩吋X兩吋大,半吋至3/4吋厚肉塊。


3)蒜頭去頭去皮,蔥去頭切成蔥段,下油爆香。



4)放入五花腩肉略爆兩面,之後加入調味料,拌勻均勻,等每一片肉都沾到調味料,加入清水至蓋過肉面,較文火炆30分鐘,中間兩三次反轉肉塊,等肉塊均勻入味。




5)最後加入芫茜拌勻再多煮5-10分鐘。


小貼士: 
1)芫茜不宜過早加入,否則就會煮到爛晒。
2)花雕酒煮嘅過程已經蒸發,所以就算小朋友食都冇問題。
3)可以用片糖或冰糖代質普通糖,加入片糖或冰糖有助令肉質鬆軟,而且片糖會令肉色深D。
4)除咗芫茜之外,亦可改用羅勒(即九層塔),也可以加入魚露、八角、花椒等令味道天多變化。
後記:
次次整呢一個炆豬肉,唔駛兩餐就會食晒,尤其是李生更是超級粉絲,有佢包底一定好快食晒,不過李太都要提醒佢唔好食咁多肥肉部份,因為上咗年紀肥膩嘢只可以少食,不宜過量。

2 comments:

  1. 您個爐是否US產品~我個新爐又一樣~閃下閃下咁一個不小心按多下~即時BB叫~老美可能出慣高科技
    [版主回覆05/21/2012 13:15:57]我估係個爐太耐歷史啦,你知住Apartment冇權自己揀呢樣果樣,呢個煮食爐一搬入嚟就有,以前都好地地,係今年開始作反,我估係時限到,整唔知要幾多錢,可能買個新仲實際。

    ReplyDelete
  2. good morning 2012/5/27/am:06_58

    ReplyDelete