Wednesday, May 16, 2012

自家製醬汁:Pesto Sauce

Pesto Sauce最多應用於意粉食譜上,係眾多西式醬汁中最健康嘅,卡路里較其他受歡迎嘅Casear Dressing、Thousand Island或Ranch Dressing低,李太陀豬扒妹時因為有妊娠糖尿,有兩三個月時間要控制飲食,營養師幫李太訂定一個少糖食譜,當時一日六餐多食少量,加上選擇合適食材,好快血糖就受控制,當中一個大發現就係Pesto Sauce,所以於控制飲食時都可以大快朶頤,食其意粉通心麵。不過Pesto Sauce都幾貴,一小樽賣七八塊美金,煮到一餐幾個人份量咁大把,於是李太就搵整Pesto Sauce嘅方法,原來不難整,而且可以按口味變化,符合我鍾意多嘗試嘅原則。



材料: 新鮮蘿勒葉 約3至4棵(Basil leaves)



蒜頭      3粒
芝士碎   2-3大湯匙(Parmesan Cheese)
黑胡椒   1茶匙
鹽         半湯匙
橄欖油   適量(約3至4湯匙)

做法: 1)蘿勒只要葉嘅部份,莖部可以留低做燉肉調味。
2)蒜頭去皮去頂。
3)將所有材料放入攪拌機中打成蓉,橄欖油可先放一半,待所有材料略打再續少加入至合適濃稠度。

小貼士:
1)正宗Pesto Sauce會加入松子pine nuts,但如果有食物敏感可以唔駛加都可以。另外唔係個個都鍾意松子嘅口味,可以改用其他堅果類例如合桃、腰果、花生等,不過堅果類都有油份,唔加嘅話個醬汁熱量更低。
2)芝士份量都可以因應個人口味加減,Parmesan Cheese或水牛芝士會較適合,美式芝士藍芝士等味較濃就不太建議使用。
3)Pesto Sauce一般用於拌食意式粉麵,但用來沾蔬菜式豆類都適合。

2 comments:

  1. 再加埋d Parsly落去一齊攪重正呀~
    [版主回覆05/21/2012 13:13:15]係呀,加Parsley唔錯,不過有時買Parsley一大扎用唔晒就嘥,買新鮮香草真係要計劃下點用至得,我成日想自己種幾盤較常用果D,但又冇地方,屋企又唔夠陽光。

    ReplyDelete
  2. 請問呢個汁唔使煮可以食嗎?
    [版主回覆07/30/2012 00:06:25]食得架,不過一般都係用嚟煮意粉,我就加咗去煎雞翼,所以基本上係煮過至食,就咁食味道比較辛同濃。

    ReplyDelete