Monday, May 28, 2012

兩款炒麵之2:豉油皇炒麵 Stir-Fried Noodles with Soy Sauce

因為對仔女都揀食,所以另外整多咗一個版本,主要係麵,料比較少,而且炒完都唔多覺。



材料:
生麵 1磅
芽菜 1/4磅
金菇 半包
2片
1條

調味:
生抽 3湯匙
老抽 1湯匙半
麻油 1湯匙
魚露 1茶匙

做法:
1)先滾一煲水,將生麵放入略燙至軟身,撈起放入筲箕中,用凍水沖洗至麵涼,放一旁待用。
2)芽菜洗淨撈起瀝乾水,金菇切去尾部有泥部份,放中水洗淨撕開成一條條。
3)以少許油爆香油鑊,放芽菜炒至軟,再放金菇炒至軟身。4)將生麵放入鑊中跟料拌勻,將調味淋入,即以筷子將麵跟汁與料拌勻,當麵條上色,試味後灑上薑絲蔥絲就可以上碟。







小貼士:
1)生麵汆水切忌太久,否則麵條炒時會易斷易糊,撈起要即時以凍水沖涼,以手指將麵條抓開,以確定所有麵條都已涼。另外最好將麵條放一會至炒,等麵中水份瀝乾,炒時就不會水汪汪。
2)個人覺得不要用鑊剷炒,一對木筷子容易控制,又唔會將麵條炒斷。
3)易潔鑊炒方便又可以少油,就算用生鐵鑊炒,只要炒時先炒芽菜等料,加入麵條之後快手將調味加入炒勻就唔會黏鑊。
4)炒時要留意火力,不要太猛火將麵條炒燶。
5)今次買嘅係生雲吞麵,但覺得同生麵差不多,汆水唔覺有鹼水味,質感較似生麵。
6)豉油皇炒麵我用普通生抽炒,用少少魚露加鮮味,有人教用頭抽,但我一向以健康為先,家中調味以低鹽為首選。
7)可改用鮑魚汁或XO醬炒,會有另一種風味。
8)因為要遷就我兩個寶貝,我唔用薑蔥起鑊,改為最後將薑絲蔥絲灑麵上,方便我可以將薑蔥揀出。9)因為仔仔對海產有少許敏感,所以我冇用一般人會用嘅蠔油,改用魚露,但我都唔敢用太多份量,好彩仔仔食咗唔覺有問題。


後記:
在李太估計之中,仔仔好鍾意食,連續食咗5碗,雖然係小朋友膠碗,但份量同大人碗差不多,我冇將碗盛滿,但都有八分份量,到食完第5碗仔仔都話要添食,我有D滴汗,我話唔可以再食啦,睇佢個肚仔已經又脹又實,我驚會食壞肚,好彩仔仔都肯話唔食,不過晚飯後又食生果又食C,點解會咁擦得架?豬扒妹呢個麵怪今次食咗兩碗多D,都算正常。

No comments:

Post a Comment