Monday, May 21, 2012

簡單粟米有機菜沙律

因為仲有ranch dressing淨未用完,係呀,就係上次整果D啦,包好放雪櫃都可以用到好耐架。今次係見到有有機菜減價,買咗一大盒,不過,其實都係夠二人份,如果唔係減到好平都唔買,呢種有機雜菜好好食,最緊要新鮮有益,加埋新鮮粟米就一流。



材料:
有機雜菜   適量
粟米         1條
提子乾      3大湯匙
蕃茄         1大個
Ranch dressing 適量

做法:
1)有機雜菜洗淨瀝乾水(其實如果係真空包裝果種係唔駛洗),蕃茄洗淨去蒂,切成細瓣抹乾水。





2)新鮮粟米去衣去鬢開半,放大煲中,水浸過粟米面,煲至水滾,轉中文再滾15分鐘至粟米熟透。粟米由滾水中取出,以凍水沖洗一下,放涼後剝出粟米粒。




3)將菜、粟米粒、提子乾放入大兜中,加入適量ranch dressing拌勻,再將蕃茄排放在沙律面即成。


小貼士:
1)唔計較粟米是否完整一粒粒,可以用刀整片削下粟米粒,可以省去續粒剝下嘅時間。
2)提子乾有吊味作用,可以改用帶有少許酸味嘅紅苺乾,切成細粒嘅杏脯乾都可以。
3)大蕃茄可以改用細粒車厘茄,將車厘茄切半會較方便食用。

No comments:

Post a Comment