Monday, June 4, 2012

第134款:扭紋加荷蘭辮側髻Rope braid & Dutch braid Side Bun

因為要跟李仔出席李生表妹的婚宴,李太要打扮得漂漂亮亮,由於婚宴地方離家路途遙遠,我們都決定留下豬扒妹和仔仔,他們上床時間通常不遲於9點,而我們肯定9點都未必可以全身而退,所以就將兩兄妹留在婆婆家中。李太對側髻情有獨鍾,已經不是裝可愛的歲數,而且頭髮甚長,梳髻似乎十分適合。




首先將頭髮分成兩份,右邊一份由頭頂至耳後,較另一份為少,將右邊一份平分成兩半,梳成一條繩索辮子,扭的時候要拉緊,令到綁上橡筋後不至於鬆散。



之後將繩索辮子在右耳後卷成一個小髮髻,以髮夾稍為固定,散出髮尾可以容後處理。



之後左邊頭髮以頭頂側出發,以荷蘭辮由左頭頂側,打斜角編到右耳下,每編一組就由下面加入一小束頭髮,當所有頭髮都已經加入之後,將所有頭髮編成一條三手辮,以橡筋束好,





將三手辮繞著之前的繩索髮髻外圈,成為一個更大的髮髻,以髮夾固定位置,





再修飾散出髮尾和鞏固髮髻,以防髮髻散亂,再加插兩個頭花作裝飾。







為了襯托珠頭花,李太特地配襯珍珠耳環,以作呼應,加上化個靚粧,李太應該可以見人啦。



2 comments:

  1. 真係好靚呀,可是我頭髮不夠長
    [版主回覆06/06/2012 13:06:16]Thank you 我係太長,有時都幾麻煩,但又怕去剪頭髮要坐好耐。其實唔駛好長都紥到髻,只係講緊夠唔夠實淨。下個星期又有飲宴,要諗過另一個款,因為大部份出席都係同一班人,衫同頭都唔想重覆,今次帶埋個女去,要諗下可唔可以襯番母女頭。

    ReplyDelete
  2. 呢款很高貴大方,好覩!!睇落好難做兼要頭髮長.您好耐性
    [版主回覆06/09/2012 23:56:04]謝謝讚賞,我梳慣,所以要花嘅時間不多,反而係出嚟效果同諗嘅有少少出入。

    ReplyDelete