Saturday, June 2, 2012

去九龍塘食糖水 Kowloon Tong Dessert Place

此九龍塘不同彼九龍塘,唔係喺香港,而係SF有間糖水店叫九龍塘。呢間糖水舖每日開下午5點,收半晚1點,星期五六晚仲開到兩點,好多年輕人一大班食完飯去飲嘢,呢度叫Clubbing,又有D收工夜嘅人去食宵夜。除咗好多甜品選擇外,呢度都有麵食類,好似餐蛋公仔麵、車仔麵等,小食有一類係港式小食,好似雞蛋仔、咖哩魚蛋、夾餅、糖不甩、豬腸粉等,糖水有傳統嘅豆腐花、芝麻糊、花生糊、燉蛋,又有新式D嘅雜果西米露、各款生果果汁底涼粉;西式嘅有雪糕、香蕉船等,另又有不同飲品,例如港式奶茶、果汁、冰類等。平日我地一家都好少出街食甜品,因為呢D甜品小食屋企都整到,價錢又唔便宜,不過耐不耐都會帶兩個小朋友飯後出街走走。今晚係同埋舅父仔一齊去,所以可以叫多少少嘢。

哥哥始終鍾情朱古力雪糕,查實$2.5兩球雪糕好貴呀,減價一大盒都係$4.99有排食。




豬扒妹上次試過就愛上糖不甩,佢真係可以自己食晒呢碟。





舅父仔叫咗雜果涼粉芒果汁底,叫做幾多生果。



李太叫咗個薑汁撞奶,但呢個有D失手,個奶唔係好熱,薑汁味好濃好辣,但撞得唔好,有D奶水分離,唔多杰身。



再嚟個小朋友至愛:雞蛋仔,即叫即整,新鮮熱辣,唔講得上一流,但都算有水準。



李生想嚟想去,最後叫咗個炸雞翼,三大隻雞全翼加薯條,真係即炸起,熱到出晒煙,味道好好肉又滑,呢個好抵食。





埋單連貼士$24,雖然價錢唔算平,但菜式大部份都好食,好彩唔係成日咁食。

九龍塘Kowloon Tong Dessert Cafe, 393 7th Avenue, San Francisco, CA 94118 (between Geary Blvd. & Clement Street) Tel: 415-876-1289,
Mon-Thu 5pm-1am, Fri 5pm-2am, Sat 3pm - 2am, Sun 3pm - 1am
泊車都算OK,唔介意行多兩步,Geary Blvd.都唔難搵車位。

2 comments:


  1. [版主回覆06/04/2012 15:07:24]呢邊食店難做得長,不是管理差,就是賺到錢就偷工減料,好食店越來越少。唉,雪糕已是家中長有的東西,因為爸爸都太愛食雪糕,薑撞奶難撞得好,自己做都不一定成功,不過出外吃真的好少會做成咁。

    ReplyDelete
  2. 博師奶Mrs.blogJune 4, 2012 at 6:51 PM

    真係好有香港風味啊﹗﹗第日去SF一定要幫襯解解鄉愁, 哈哈~~~
    [博師奶Mrs.blog回覆06/05/2012 14:30:47]好同意啊﹗﹗
    [版主回覆06/05/2012 13:04:40]香港比美國呢邊做得好,人在異鄉有時有得食已好好,冇計較好唔好食。

    ReplyDelete