Saturday, June 9, 2012

自家製雪糕兩款之2:芒果羅勒雪糕 Mango Basil Ice Cream

跟前一款士多啤梨香蕉雪糕一樣,這一款都以生果加忌廉的做法,但因為芒果口味較為單調,又不太甜不太突出,所以我嘗試加入香草令味道多一點變化,效果都不錯。




材料:
芒果 兩個
羅勒葉 適量(我用了3片)
忌廉 100ml
蜂蜜 2大湯匙

做法:
1)芒果去皮,果肉切粒放入攪拌機中打成蓉。



2)加入羅勒再打成蓉,再加入蜂蜜打勻。



3)將雪糕糊倒入膠盒中,放冰格雪凍。



4)每隔半小時至一小時將膠盒取出,用一隻叉叉鬆雪糕糊,以防結成冰。



5)約叉鬆3次後質感就與雪糕差不多了。



小貼士:除了羅勒,改用薄荷都與芒果味道非常配合。

後記:
豬扒妹很喜歡看我做菜,更喜歡做小幫手,芒果她很喜歡吃,當我切完兩個芒果後,她問我可以吃嗎?我說不可以,因為要用來做雪糕,她說可以跟芒果拍張照嗎?這麼簡單當然可以啦!

2 comments:

  1. 豬扒妹大個咗好多
    [版主回覆06/11/2012 04:26:30]係呀,開Blog時佢未夠4歲,而家就5歲啦,呢一年高大咗好多。

    ReplyDelete
  2. Wow~~自家製雪糕啊,仲有咁多美味芒果,見到都好想食呀!
    [版主回覆06/11/2012 14:09:05]呢個似雪葩多D,芒果做smoothies一流。

    ReplyDelete