Thursday, January 5, 2012

又炆豬肉啦!!!

生日前兩日我買咗大塊五花腩,都幾大塊下,有兩三磅,生日前果晚炆定第二晚食。今次整得甜少少,個食譜同之前有D唔同,算係試新味。




材料:
五花腩 1大塊(要肥瘦相間,唔好全瘦)
蒜頭 2瓣
蔥頭 1大粒
片糖 2/3塊
紅糖 1茶匙
肉湯 適量(要浸過肉面)
生抽 2湯匙
老抽 1茶匙
麻油 1湯匙半
魚露 1湯匙
芥末醬 1/2茶匙(Mustard)
月桂葉 1片(Bay leave)

做法:
1)五花腩先出水,撈起肉切成骨牌大少,每塊都要有皮有肥有瘦肉。





2)出水肉湯隔渣留用,不必太多,只要可蓋過肉面就夠。
3)蒜頭拍一拍切細塊,蔥頭去皮切片,燒熱大煲後下油爆香蒜頭同蔥頭。





4)加入片糖,加入少許肉湯,待糖溶後加入五花腩,讓每一塊肉都沾上片糖液。



5)倒入肉湯至蓋過肉面,加入生抽、老抽、麻油、魚露、芥末醬及月桂葉,大火炆完15分鐘,較中火再炆40分鐘就可以收火。





小貼士:

1)其實炆完可以食得架啦,但我多數係隔晚炆定第二晚食。第二日D肥油會結成白色一層喺肉面,用隻匙羹片起再煮返滾成煲肉同汁,到時就冇咁油膩。
2)以前我屋企人會留番D豬油煮菜或撈飯,而家知道唔健康,都會留番,但唔係食,係留番交去recycling center,製成政府車嘅燃油。
3)未食晒嘅炆五花腩肉,到第二日食一定要完全煮滾,但不必煮太耐,因為一般已經係好淋,煮太耐反而會太乾太重味。




後記:李生今晚食咗好多,佢話真係好食,仲以為係李太媽媽煮嘅,哈哈。

No comments:

Post a Comment