Sunday, January 29, 2012

Gilroy Garden 一日遊之3

都有D攰啦,豬扒妹想坐摩天輪,排咗幾個字隊終於輪到我地啦,風景尚可,但豬扒妹因為個座位會前後擺動有D驚,死抓住我。
















玩完摩天輪都好晏啦,個個都肚餓,但李生話出咗去食午餐就唔再返入去啦,所以玩埋想玩嘅就走啦,於是又再encore多一次個蘋果車,點知第二次個負責人話豬扒妹未夠高,唔可以自己坐,豬扒妹又想坐前面,但前面已經坐咗人,我唯有同豬扒妹坐中間嘅位,豬扒妹唔開心喊完仲發脾氣,







哥哥自己坐我地前面,自己玩得好開心。





玩完呢個我地就出去食個好晏嘅晏啦,我地自己準備咗三文治、生果等,因為唔帶得食物入園內,唯有將個放午餐嘅箱放車內,食時就出去食完再返入去,否則喺園內買食物真係貴到嘔,兩個雪糕已經$7,熱狗等更唔抵食,所以嚟過兩次都係自己帶食物食完再入去玩過,今次李生話唔想太晏走,橫豎個個機動遊戲都差不多。







食完上車回程,豬扒妹未夠5分鐘已經去咗搵周公子啦,




哥哥死撐但都已經攰到冇表情啦,後來都有瞓著;



李太中途都瞓咗一陣,辛苦晒李生做司機揸咁耐車來回。


後記:豬扒妹見到香蕉船話要玩,李生帶佢去排隊,我同哥哥喺呢一度等,點知唔夠5分鐘李生帶佢返轉頭,豬扒妹仲一路行一路喊,我問咩事,李生話因為有高度限制,豬扒妹未夠高冇得上去玩,哈哈,呢個女真係唔識死,心口一個勇字,香蕉船都夠膽玩,俾服字佢。 

No comments:

Post a Comment