Saturday, January 28, 2012

Gilroy Garden 一日遊之1

2011年10月

呢一次寫舊blog(仲要好舊),相片一早upload咗上嚟,但就漏咗寫。Gilroy Garden係一個theme park,原本係一個有錢人嘅私人公園,只開放俾自己朋友同員工,後來開放俾公眾,每年只有幾個月經營,因為天氣冷或雨天都唔適合,而九成都係戶外機動遊戲。由早兩三年開始因為經濟唔好,Gilroy Garden就出coupons,真係平好多,平日去每張票要三十幾,前年試過$9.99,上一年$12.99,今年就$14.99,但點都比平日廉價,又咁啱有萬聖節節目,叫做多D嘢睇咁啦。今次去到大門未開,要排隊等入去。

影番張相先,當日都好熱,Gilroy Garden夏天可以去到成百度,10月冇咁熱,但都可以足夠著短袖衫短褲。




因為有萬聖節treasure hunt,門口個個小朋友都有一個袋派,裏面有treasure hunt嘅地圖同一枝鉛筆,叫佢地兩個影相,佢地就玩,因為太興奮啦。


呢張原本想唔放出嚟,哥哥影到李太好肉酸。





入到去沿途有好多萬聖節裝飾,來自不同團體或學校,哥哥好有興趣,佢覺得好得意。



豬扒妹好驚蜘蛛,又唔鍾意巫婆,醜樣嘅唔鍾意,太驚嚇嘅又驚,幾經又氹又呃至肯喺呢個巫婆前面影一張。














哥哥最鍾意嘅賽車,佢鍾意扭個軚架車會走向裏面或外面,因為我地早到呢度,佢地坐咗兩三次。










差不多嘅消防車機動,呢個都玩咗兩次。




跟住去
會合李太嘅同事一家同佢地嘅朋友,玩咗一陣小迷宮Mini Maze。





呢個係小氫氣球機動,因為係盪下盪下,哥哥好驚捉住我,之後唔係轉得太快仲可以。



跟住去小動物園,喺門口見到工作人員帶住條蛇,哥哥好有興趣又摸又問條蛇叫咩名食咩嘢,豬扒妹驚唔敢掂。






個動物園其實好臭,都係一D雞鴨、馬羊,仲有幾隻駝馬Llama,睇住遊人等餵食物,買食物都幾貴,所以我地冇買到飼料,又驚D小動物唔知有冇箘,都係唔好俾哥哥摸為妙。








坐火車就最開心,今次坐唔到車頭,但繞園一周已夠過足癮。







再嚟係坐咖啡杯,豬扒妹好開心,轉得越快轉笑,




但哥哥就慘啦,當時全部人都聽到佢大聲叫大聲喊:Mommy, I want to get down. I don't want to play, I'm scared。呢張可以見到佢喊咁口。





呢一張正正常常係已經玩完,隻咖啡杯已經停咗。



1 comment:

  1. 價錢又真係幾抵喎! 不過個名真係未聽過。。。哈
    [版主回覆01/31/2012 06:34:52]因為係local theme park,住喺SF Bay Area會聽過,我初初嚟果陣都唔識,係我同事話我知,我上網搵,原來好似幾正,問下人啦,個個有小朋友嘅都話一定要去下,兩歲到七歲會適合,再大D未必會鍾意~

    ReplyDelete